W dniach 21-22 maja 2009r. w Szczecinie odbędzie się konferencja e-commerce 2009 – Integracja w handlu. Mamy przyjemność w imieniu organizatorów zaprosić Państwa do udziału w piątej edycji tego wydarzenia. Konferencja zorganizowana będzie w Hotelu**** Novotel, w trakcie tej edycji uwaga skupiona zostanie na rozwiązaniach zapewniających łączenie systemów. Integracja w handlu gwarantuje sprawny przepływ informacji między sklepem, klientem, dostawcami, pośrednikami płatności, a także pasażami, porównywarkami, ofertą hurtową i detaliczną sklepu.
W programie konferencji przewidziano bloki tematyczne:
- pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie zagadnieniom marketingu oraz handlu B2C i B2B.
- drugiego dnia omówione zostaną najważniejsze wymogi komunikacji z klientem, PR oraz tematy związane z logistyką i integracją systemów.
Tematyka konferencji:
- porównanie i ewolucja narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności
- jak projektować sklep, aby sprzedawać skutecznie
- analiza serwisu i danych statystycznych (np. Google Analytics)
- jak poszukiwać szans na rynku i zapewnić stały wzrost
- zmiany trendów sprzedażowych w Internecie
- programy partnerskie
- cloud computing w zastosowaniach e-commerce
- wdrożenie systemu call center w firmie
- badanie satysfakcji klienta
- skuteczna komunikacja z klientem za pomocą newsletterów
- PR w sklepie internetowym
- nadawanie, transport i odbiór przesyłek kurierskich
- dywersyfikacja kanałów sprzedaży i handel zagraniczny
- praktyczna integracja systemów i systemy zintegrowane w praktyce
- przyszłość przesyłek kurierskich i nowe usługi transportowe
Na konferencję zaproszeni są szczególnie przedstawiciele kadry zarządzającej, dyrektorzy ds. rozwoju i strategii e-commerce, a także specjaliści z działu marketingu, kontaktu z klientem oraz pasjonaci branży e-commerce.
Szczegółowy program wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie konferencji:
www.e-commerce2009.pl.
Istnieje także możliwość prezentacji swojej firmy podczas konferencji. W celu zapoznania się z propozycją zapraszamy do kontaktu lub odwiedzenia strony www.
Koszt uczestnictwa – 400zł brutto
Kontakt:
Wojciech Futyma
Koordynator e-commerce 2009
[email protected]
www.e-commerce2009.pl
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.