e-commerce 2009 – integracja

Opublikowano: 30 kwietnia 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

W dniach 21-22 maja 2009r. w Szczecinie odbędzie się konferencja e-commerce 2009 – Integracja w handlu. Mamy przyjemność w imieniu organizatorów zaprosić Państwa do udziału w piątej edycji tego wydarzenia. Konferencja zorganizowana będzie w Hotelu**** Novotel, w trakcie tej edycji uwaga skupiona zostanie na rozwiązaniach zapewniających łączenie systemów. Integracja w handlu gwarantuje sprawny przepływ informacji między sklepem, klientem, dostawcami, pośrednikami płatności, a także pasażami, porównywarkami, ofertą hurtową i detaliczną sklepu.

obrazek-13W programie konferencji przewidziano bloki tematyczne:

  • pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie zagadnieniom marketingu oraz handlu B2C i B2B.
  • drugiego dnia omówione zostaną najważniejsze wymogi komunikacji z klientem, PR oraz tematy związane z logistyką i integracją systemów.

Tematyka konferencji:

  • porównanie i ewolucja narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności
  • jak projektować sklep, aby sprzedawać skutecznie
  • analiza serwisu i danych statystycznych (np. Google Analytics)
  • jak poszukiwać szans na rynku i zapewnić stały wzrost
  • zmiany trendów sprzedażowych w Internecie
  • programy partnerskie
  • cloud computing w zastosowaniach e-commerce
  • wdrożenie systemu call center w firmie
  • badanie satysfakcji klienta
  • skuteczna komunikacja z klientem za pomocą newsletterów
  • PR w sklepie internetowym
  • nadawanie, transport i odbiór przesyłek kurierskich
  • dywersyfikacja kanałów sprzedaży i handel zagraniczny
  • praktyczna integracja systemów i systemy zintegrowane w praktyce
  • przyszłość przesyłek kurierskich i nowe usługi transportowe

e-commerceNa konferencję zaproszeni są szczególnie przedstawiciele kadry zarządzającej, dyrektorzy ds. rozwoju i strategii e-commerce, a także specjaliści z działu marketingu, kontaktu z klientem oraz pasjonaci branży e-commerce.

Szczegółowy program wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie konferencji:
www.e-commerce2009.pl.

Istnieje także możliwość prezentacji swojej firmy podczas konferencji. W celu zapoznania się z propozycją zapraszamy do kontaktu lub odwiedzenia strony www.

Koszt uczestnictwa – 400zł brutto

Kontakt:
Wojciech Futyma
Koordynator e-commerce 2009
wojciech.futyma@e-commerce2009.pl
www.e-commerce2009.pl

Dawid Zarazińskie-commerce 2009 – integracja

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.