Czas i miejsce: 30 sierpnia 2011, Warszawa
W imieniu Organizatorów zapraszamy na konferencję poświęconą biznesowi XXI wieku – handlowi w internecie. To już IV edycja spotkania!
Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów.
Konferencja ma być unikalną okazją do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny e-commerce. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwolić ma w krótkim czasie nie tylko na zdobycie wiedzy, ale również wymianę doświadczeń.
Tematyka konferencji:
- sukcesy i porażki projektów e-commerce;
- użyteczność strony WWW;
- elektroniczny podpis;
- budowa i udoskonalenie e-sklepu;
- systemy zarządzania treścią stron WWW;
- pozycjonowanie;
- e-procurement;
- bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych;
- ochrona e-commerce.
Konferencja skierowana jest do:
- dyrektorów ds. strategii i kierowników odpowiedzialnych za rozwój firm;
- dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, strategii i rozwoju;
- właścicieli sklepów internetowych i platform aukcyjnych;
- osób prowadzących internetową działalność handlową;
- specjalistów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe dla sektora handlowego;
- osób pracujących w dziale marketingu, promocji, sprzedaży bądź obsługi klienta;
- praktyków tworzących nowe rozwiązania dla e-commerce;
- osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie bądź też poszerzyć e-sprzedaż o tradycyjne kanały;
- zainteresowanych zagadnieniami związanymi z handlem w internecie.
Wstęp bezpłatny! Szczegóły i rejestracja: moneycon.pl/e-commerce
Kontakt z organizatorem:
Marta Paprowicz
[email protected]
tel. (22) 427 36 71
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.