Kogo polska młodzież wybrałaby do Parlamentu Europejskiego? Czy to wydarzenie ma dla nich jakiekolwiek znaczenie? Już wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania za sprawą eurowyborów, które zorganizował portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl.
Do udziału w zabawie Epuls.pl zaprosił swoich użytkowników, a także wszystkie startujące w wyborach 7 czerwca komitety wyborcze. Akcja ma zachęcić młodzież do rozmów o Polsce w UE i wyrażania swoich poglądów na ten temat. Zakończy się ona 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w głosowaniu. Będą w nim mogli poprzeć jeden z istniejących komitetów lub alternatywny – stworzony przez nich samych.
Akcja ma nie tylko edukować i promować wybory do Parlamentu Europejskiego, portal chce też zachęcić swoich użytkowników do działania. Epulsowicze mogą dyskutować w specjalnie stworzonych do tego celu klubach politycznych, mogą wyrażać poparcie dla komitetów wyborczych, a przede wszystkim tworzą własny, wirtualny komitet wyborczy E.P.U.L.S (Europejskie Porozumienie Użytkowników Lubiących Społeczności) z listą wybranych przez siebie kandydatów.
„Użytkownicy sami poprowadzą kampanię komitetu – własnymi siłami przygotują program wyborczy oraz będą zbierać wirtualne fundusze na kampanię. Chcemy aby młodzi ludzie bawili się, ale przy tej zabawie również czegoś się nauczyli. Akcja ma na celu przybliżyć młodym ludziom świat polityki oraz mechanizmy demokracji. Mamy też nadzieję, że udział w wirtualnej kampanii wyborczej zachęci młode pokolenie do brania aktywnego udziału w prawdziwych wyborach – tych pełnoletnich już teraz, a młodszych w niedalekiej przyszłości” – tłumaczy Michał Dyrda, Brand Manager serwisu Epuls.pl
Finał akcji nastąpi 1 czerwca, kiedy użytkownicy wezmą udział w wirtualnym głosowaniu, mającym wyłonić najlepszy komitet. Młodzi wyborcy zdecydują, który z komitetów – najlepiej według nich – reprezentowałby ich interesy.
Do prowadzenia kampanii w serwisie zaproszone zostały wszystkie komitety, startujące w wyborach do Parlamentu Europejskiego 7 czerwca. Każdy z komitetów posiada swój profil oraz może wykorzystać narzędzia, jakimi dysponuje serwis społecznościowy, do prowadzenia swojej kampanii. Komitety mogą m.in. podjąć dialog z użytkownikami, prowadzić rozmowy w stworzonych klubach politycznych oraz prezentować swoje programy. Czy podejmą wyzwanie i stawią czoła młodemu pokoleniu? Przekonamy się wkrótce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.