System Ebexo powstał na bazie kilkuletnich doświadczeń i obecnie korzysta z niego już kilkanaście sklepów, m.in. bezokularow.pl.
Według twórców oprogramowania klienci mogą liczyć na stabilne i wydajne oprogramowanie oraz częste aktualizacje.
W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć kompletne narzędzie e-commerce, dzięki któremu każdy klient – zarówno mała firma, jak i duża korporacja, mogą postawić sklep na miarę swoich wysokich oczekiwań, za cenę niewielkiego miesięcznego abonamentu. Naszym priorytetem nie jest implementacja sklepu w ciągu kilku dni – stawiamy na jakość, celujemy w systemową bezawaryjność, indywidualny design, optymalne funkcjonalności, czyli w pełne zadowolenie klienta – a to siłą rzeczy musi potrwać nieco dłużej. W ciągu kilku lat udało nam się stworzyć jeden z najbardziej zaawansowanych systemów e-commerce, który wygrywa swoją stabilnością i niezwykłą prostotą obsługi – powiedział Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający agencji interaktywnej ibero, właściciela marki ebexo.pl.
Oferta dostawcy to pięć podstawowych wariantów oprogramowania różniących się m.in. transferem, miejscem na dysku i ilością produktów. Podstawowy pakiet „starter” oferowany jest w cenie 55 zł. Mamy możliwość również skorzystania z dodatkowych pakietów dedykowanych dla dużych przedsięwzięć.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.