eCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie

Opublikowano: 7 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Sklep internetowy eCarrefour.pl poszerzył swoją ofertę o nowe kategorie non-food. Klienci mogą już składać zamówienia na duży wolnostojący sprzęt AGD, a także produkty z asortymentu sezonowego: rowery, produkty z kategorii „dom i ogród” oraz artykuły zoologiczne.

ecarrefour_plCarrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów sprzedaży firmy i ma być odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po czterech miesiącach od debiutu asortyment sklepu został rozszerzony o kilkaset nowych produktów.

W kategorii dużego sprzętu AGD klienci mogą teraz znaleźć takie urządzenia jak pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki. Z kolei zwolennicy aktywnego wypoczynku i turystyki skorzystają z wyboru rowerów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się zarówno rowery górskie, jak i turystyczne oraz dziecięce. Po aktualizacji w ofercie sklepu eCarrefour.pl jest już ponad 1000 artykułów z najważniejszych segmentów sprzedaży, takich jak: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.

eCarrefour.pl obiecuje również wysoka jakość obsługi – klienci otrzymywać mają  natychmiastową odpowiedź na przesłane zapytania, a zamówiony towar ma być dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł.

W ramach usług dodatkowych, eCarrefour.pl zapewnia nie tylko transport i serwis zakupionego towaru, ale również utylizację starego sprzętu oraz realizację indywidualnych zamówień.

Dawid ZarazińskieCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.