eCommerce Usability

Opublikowano: 2 kwietnia 2012. Kategoria: Patronaty.

Termin szkolenia: 24 kwietnia 2012

Miejsce szkolenia: Warszawa, Horizon Plaza, ul. Domaniewska 39a

Sklepy internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu i na rynku e-commerce robi się coraz bardziej tłoczno. Internauta zaś jest istotą wygodną, zwłaszcza, gdy dokonuje zakupów. Wykorzystaj najnowszą wiedzę na temat eCommerce Usability! Dowiedz się jak zbudować lub poprawić parametry Twojego serwisu tak, aby zadbać o dbać o komfort wizyty Internauty w Twoim e-sklepie i generować większe zyski w sieci – zachęcają organizatorzy.

W programie:

  • kluczowe zasady usability i elementy konwencji, którymi należy się kierować się w projektowaniu serwisu;
  • psychologiczne aspekty usability i ich znaczenie w projektowaniu serwisów;
  • wyszukiwarka;
  • struktura serwisu;
  • nawigacja;
  • użytkownicy w eCommerce a psychologia użytkowa;
  • poznawanie użytkowników w eCommerce;
  • skuteczna prezentacja oferty w eCommerce;
  • proces zakupowy – jak go zorganizować aby był przyjemny i łatwy dla użytkownika;
  • pomiar i optymalizacja kluczowych wskaźników;
  • projektowanie zorientowane na użytkownika;

Szczegółowy program i zamówienia: Szkolenie eCommerce Usability

Szkolenie prowadzi: Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante, firmy kompleksowo wspierającej sprzedaż online. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic oraz system email marketingu Sendingo. Jest autorem książek „eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania”, „Usability w e-Biznesie”. W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT.

Organizatorzy zapewniają:

grupy warsztatowe już od 6 osób;

autorski program oparty na najnowszych trendach w eCommerce;

inspirującą atmosferę i ekskluzywne warunki pracy.

Organizator:

Concept Labs to szkolenia marketingowe w wyjątkowej formule. Nasza specjalizacja to: e-marketing, social media, facebook marketing, internetPR, SEM, SEO, web usability, e-commerce, reklama i branding.

Kontakt: 

Concept Labs
e-mail: szkolenia@conceptlabs.pl
Tel.: 22 428 51 07
www.conceptlabs.pl

Dawid ZarazińskieCommerce Usability

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.