Termin szkolenia: 24 kwietnia 2012
Miejsce szkolenia: Warszawa, Horizon Plaza, ul. Domaniewska 39a
Sklepy internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu i na rynku e-commerce robi się coraz bardziej tłoczno. Internauta zaś jest istotą wygodną, zwłaszcza, gdy dokonuje zakupów. Wykorzystaj najnowszą wiedzę na temat eCommerce Usability! Dowiedz się jak zbudować lub poprawić parametry Twojego serwisu tak, aby zadbać o dbać o komfort wizyty Internauty w Twoim e-sklepie i generować większe zyski w sieci – zachęcają organizatorzy.
W programie:
- kluczowe zasady usability i elementy konwencji, którymi należy się kierować się w projektowaniu serwisu;
- psychologiczne aspekty usability i ich znaczenie w projektowaniu serwisów;
- wyszukiwarka;
- struktura serwisu;
- nawigacja;
- użytkownicy w eCommerce a psychologia użytkowa;
- poznawanie użytkowników w eCommerce;
- skuteczna prezentacja oferty w eCommerce;
- proces zakupowy – jak go zorganizować aby był przyjemny i łatwy dla użytkownika;
- pomiar i optymalizacja kluczowych wskaźników;
- projektowanie zorientowane na użytkownika;
Szczegółowy program i zamówienia: Szkolenie eCommerce Usability
Szkolenie prowadzi: Tomasz Karwatka, prezes zarządu Divante, firmy kompleksowo wspierającej sprzedaż online. Do spółek Divante należą: agencja interaktywna Ideacto, system rekomendacji Quartic oraz system email marketingu Sendingo. Jest autorem książek „eCommerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania”, „Usability w e-Biznesie”. W latach 2004-2008 aktywnie promował pojęcie usability w branży interaktywnej. Stworzył bezpłatny ebook Kurs Usability, współorganizował pierwszy polski World Usability Day i pierwsze polskie imprezy typu barcamp – Grill IT. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Wcześniej pracował w międzynarodowej agencji interaktywnej, agencji reklamowej i firmie IT.
Organizatorzy zapewniają:
grupy warsztatowe już od 6 osób;
autorski program oparty na najnowszych trendach w eCommerce;
inspirującą atmosferę i ekskluzywne warunki pracy.
Organizator:
Concept Labs to szkolenia marketingowe w wyjątkowej formule. Nasza specjalizacja to: e-marketing, social media, facebook marketing, internetPR, SEM, SEO, web usability, e-commerce, reklama i branding.
Kontakt:
Concept Labs
e-mail: [email protected]
Tel.: 22 428 51 07
www.conceptlabs.pl
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.