Efektywnie.com – konkurs dla efektywnych

Opublikowano: 15 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Efektywnie.com, pierwsza w polskim internecie encyklopedia marketingu afiliacyjnego, ogłasza konkurs dla wszystkich zainteresowanych efektywną reklamą w sieci.

Główną nagrodą w konkursie jest notebook marki Toshiba. Otrzyma go osoba, która dokona rejestracji w serwisie Efektywnie.com i najaktywniej zaangażuje się w rozbudowę merytoryczną encyklopedii. Organizatorzy ocenią merytoryczną wartość dokonanych wpisów, a także liczbę dodanych haseł i liczbę haseł rozbudowanych. Rozwiązanie konkursu nastąpi 17 maja 2009. Szczegóły na www.efektywnie.com.

Encyklopedia Efektywnie.com została stworzona przez Novem – jednego z największych graczy na rynku performance marketingu. Budowa encyklopedii wykorzystuje mechanizmy Wikipedii. Jest ciągle rozbudowywana i aktualizowana przez społeczność internautów, którzy mogą aktywnie ją współtworzyć, dodając i edytując hasła. Oprócz tego platforma daje możliwość dyskusji oraz jest miejscem, w którym można znaleźć aktualne informacje na temat najciekawszych wydarzeń związanych z performance marketingiem w Polsce i na świecie.

„Od kilku lat marketing afiliacyjny zyskuje w Polsce coraz większą popularność, jednak nakłady na tę formę sprzedaży są mniejsze niż w krajach, gdzie stosowanie internetu do celów marketingowych jest bardziej powszechne” – mówi Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem – twórcy encyklopedii. „Jest to związane ze stosunkowo małą wiedzą o zasadach działania sieci afiliacyjnych. Stworzyliśmy Efektywnie.com aby aktywnie edukować rynek w tej dziedzinie” – wyjaśnia.

Efektywnie.com

Hanna LaskowskaEfektywnie.com – konkurs dla efektywnych

Podziel się!

O autorze

hania