Ekskluzywne gadżety firmowe wyznacznikiem prestiżu

Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie. 

Ekskluzywne gadżety firmowe wyznacznikiem prestiżu

141777552160979200Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie.

Efektywne budowanie wizerunku firmy

Wykorzystywanie w toku prowadzenia działań marketingowych, w tym stricte wizerunkowych, gadżetów opatrzonych marką firmy jest standardem w promowaniu działalności. Gadżety są tanie w zastosowaniu, a pozwalają na ugruntowanie pozycji firmy na rynku. Za każdym razem, gdy klient lub kontrahent korzysta z gadżetu z logo naszej firmy, przypomina sobie o niej i jest przychylniej do niej nastawiony.

Według Philipa Kotlera, guru amerykańskiego marketingu, gadżetem reklamowym są drobne przedmioty, które klienci otrzymują jako upominki od firmy. Z kolei autor książki „Reklama. Techniki skutecznej perswazji”, Wojciech Budzyński wskazuje, że gadżet powinien mieć pewien związek z ofertą firmy lub z nią samą.

Znacznie szybciej klient ponowi zakup produktów danej marki, jeśli dysponuje jej gadżetem, ponieważ będzie ją znał i dobrze kojarzył, niż produkty nieznanej firmy. Gadżet powinien być dobrze dobrany do oczekiwań i gustów klientów. O ile w promocji bezpośredniej, prowadzonej w gronie klientów detalicznych sprawdzają się gadżety w postaci kubków, długopisów, smyczy czy breloków, o tyle w kontaktach z klientami o statusie VIP i partnerami handlowymi, nie będą one tak dobrze postrzegane.

Jeśli pragniesz docenić swoich klientów i dać im odczuć, że są bardzo ważni dla Twojej firmy, powinieneś podarować im ekskluzywny gadżet, by poczuli się wyróżnieni – zaznacza właściciel wrocławskiej agencji reklamowej AdForce, Miłosz Konieczny. Agencja oferuje swoim klientom gadżety reklamowe w postaci artykułów eleganckich, ekskluzywnych i markowych, kierowanych do kadr kierowniczych, potencjalnych inwestorów, ważnych kontrahentów i klientów o statusie VIP-owskim. Na specjalne okazje agencja oferuje unikatowe gadżety ekskluzywnych marek: Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Christian Lacroix, Cacharel czy Victorinox.

Gadżety budujące prestiż

Ważny klient poczuje się doceniony przez firmę, jeśli otrzyma wartościowy prezent. Może on zaowocować budowaniem jak najlepszych relacji z kontrahentami i klientami.

Drogie prezenty ekskluzywnych marek w postaci gadżetów firmowych mogą być wręczane w nagrodę najlepszym pracownikom – wysoce zaangażowanych w wykonywaną pracę. Praktyczny upominek promocyjny, np. zegarek czy perfumy, będą jednocześnie bardzo atrakcyjnym nośnikiem reklamy i wyznacznikiem prestiżu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top