Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie.
Ekskluzywne gadżety firmowe wyznacznikiem prestiżu
Kubki z logo firmy, pendrive`y, a nawet zegarki i pióra wieczne – specjaliści ds. marketingu w dużych firmach prześcigają się w pomysłach na najciekawsze gadżety firmowe. Dzięki nim firma zwiększa swoją rozpoznawalność w grupie obecnych i potencjalnych klientów, a ponadto może budować pozytywny wizerunek w ich świadomości. Gadżety firmowe mogą stać się wyznacznikiem prestiżu, jeśli ich typ, marka i sposób wykonania będą stały na najwyższym poziomie.
Efektywne budowanie wizerunku firmy
Wykorzystywanie w toku prowadzenia działań marketingowych, w tym stricte wizerunkowych, gadżetów opatrzonych marką firmy jest standardem w promowaniu działalności. Gadżety są tanie w zastosowaniu, a pozwalają na ugruntowanie pozycji firmy na rynku. Za każdym razem, gdy klient lub kontrahent korzysta z gadżetu z logo naszej firmy, przypomina sobie o niej i jest przychylniej do niej nastawiony.
Według Philipa Kotlera, guru amerykańskiego marketingu, gadżetem reklamowym są drobne przedmioty, które klienci otrzymują jako upominki od firmy. Z kolei autor książki „Reklama. Techniki skutecznej perswazji”, Wojciech Budzyński wskazuje, że gadżet powinien mieć pewien związek z ofertą firmy lub z nią samą.
Znacznie szybciej klient ponowi zakup produktów danej marki, jeśli dysponuje jej gadżetem, ponieważ będzie ją znał i dobrze kojarzył, niż produkty nieznanej firmy. Gadżet powinien być dobrze dobrany do oczekiwań i gustów klientów. O ile w promocji bezpośredniej, prowadzonej w gronie klientów detalicznych sprawdzają się gadżety w postaci kubków, długopisów, smyczy czy breloków, o tyle w kontaktach z klientami o statusie VIP i partnerami handlowymi, nie będą one tak dobrze postrzegane.
Jeśli pragniesz docenić swoich klientów i dać im odczuć, że są bardzo ważni dla Twojej firmy, powinieneś podarować im ekskluzywny gadżet, by poczuli się wyróżnieni – zaznacza właściciel wrocławskiej agencji reklamowej AdForce, Miłosz Konieczny. Agencja oferuje swoim klientom gadżety reklamowe w postaci artykułów eleganckich, ekskluzywnych i markowych, kierowanych do kadr kierowniczych, potencjalnych inwestorów, ważnych kontrahentów i klientów o statusie VIP-owskim. Na specjalne okazje agencja oferuje unikatowe gadżety ekskluzywnych marek: Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Christian Lacroix, Cacharel czy Victorinox.
Gadżety budujące prestiż
Ważny klient poczuje się doceniony przez firmę, jeśli otrzyma wartościowy prezent. Może on zaowocować budowaniem jak najlepszych relacji z kontrahentami i klientami.
Drogie prezenty ekskluzywnych marek w postaci gadżetów firmowych mogą być wręczane w nagrodę najlepszym pracownikom – wysoce zaangażowanych w wykonywaną pracę. Praktyczny upominek promocyjny, np. zegarek czy perfumy, będą jednocześnie bardzo atrakcyjnym nośnikiem reklamy i wyznacznikiem prestiżu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.