Każdego dnia jesteśmy bombardowani różnego rodzaju informacjami. Dzięki mass mediom, a w jeszcze większym stopniu – internetowi, na bieżąco dowiadujemy się o wydarzeniach z całego świata. Próbujemy wyrobić sobie opinie na ich temat i uporządkować natłok informacji. Coraz częściej jednak zadanie to okazuje się być zbyt trudne. Co i kto może sprawić, by medialny przekaz trafiał dokładnie do odbiorcy i budził jego zaufanie?
Czy możecie sobie wyobrazić świat bez mediów? Dzień, którego nie zaczynacie wizytą na internetowym portalu, i nie kończycie oglądaniem telewizyjnych programów informacyjnych? Totalną nieświadomość zachodzących zmian społecznych i politycznych, tę błogą niewiedzę o konfliktach zbrojnych, drogowych kraksach, kursach akcji i walut…
Świat bez informacji i ich przepływu już w zasadzie nie istnieje. Jednakże coraz częściej uświadamiamy sobie, że to co miało być błogosławieństwem – ten powszechny dostęp do „niusów”, staje się co najmniej utrapieniem. Budzi zamęt i poczucie ciągłego zmęczenia przetwarzaniem coraz to nowych danych. Pojawia się więc pytanie, jak radzić sobie z tą zalewającą nas falą medialną? Jak wyłapywać z niej naprawdę ważne treści, a ignorować te mniej istotne?
Pytania te można też odwrócić. Jak należy konstruować medialny przekaz, by rzeczywiście trafiał do odbiorców? Co zrobić, by był on nie tylko atrakcyjny, ale również wiarygodny? Oczywiście odpowiedź na to pytanie uzależniona jest przede wszystkim od natury samego omawianego faktu. Wszak inaczej komunikujemy sukces, inaczej – niepowodzenie. Jednakże, w każdym z tych przypadków, możemy przykuć uwagę odbiorcy, lub nie. Zdobyć jego zaufanie, lub wzbudzić nieufność. Elementem, który zawsze budzi pozytywne konotacje jest obecność w przekazie osoby, która potwierdza jego treść. Eksperta, który dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy, jest w stanie zweryfikować informację i odpowiednio przedstawić ją odbiorcom.
– Wykorzystanie wiedzy eksperta w projekcie, jest niezwykle ważne. Należy jednak przy tym pamiętać, że kluczową rolę odgrywa tu dobór właściwego specjalisty. Warto jest nawiązać współpracę z osobami, które swoją wiedzą i unikalnym know-how, umocnią merytoryczność i autentyczność danego projektu. Osoba, na której doświadczenie się powołujemy musi rzeczywiście je posiadać. – komentuje Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka z firmy 2B UP CONSULTING.
Szczególnie istotny jest indywidualny dobór autorytetu do konkretnego zagadnienia. Pomocne w tej sytuacji mogą okazać się usługi niektórych firm tzw. „banki ekspertów”, które na stałe współpracują z profesjonalistami z różnych dziedzin. W razie potrzeby, mogą one wskazać i polecić konkretnego eksperta, a nawet pomóc z kontakcie z odpowiednią osobą.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.