Aromatyczna, smaczna i świeżo palona kawa to dla niektórych niezbędny element podczas każdego poranka. Wszystko to za sprawą właściwości napoju, które mają za zadanie poprawić koncentrację oraz energię. Z pewnością w żadnej firmie czy biurze nie powinno zabraknąć ekspresu do kawy. Lepiej jednak kupić ekspres do kawy czy skorzystać z możliwości dzierżawy? Które rozwiązanie się opłaca? Sprawdź wszystkie nasze wskazówki, czytając poniższy artykuł.
Dzierżawa ekspresy do biura – czy warto?
Coraz więcej firm oraz biur decyduje się na dzierżawę ekspresu do kawy. Z czego to wynika? Wiele osób uważa, że rozwiązanie to jest dużo korzystniejsze niż zakup urządzenia na własność. Zakup profesjonalnego ekspresu do biura wiążę się przede wszystkim ze sporym wydatkiem, gdzie nawet zaliczenie go do kosztów firmowych mocno wpłynie na budżet firmy. Jakie zatem mamy zalety dzierżawy ekspresu do kawy? Dzierżawa ekspresu do biura obniża koszty, ponieważ ponosimy wydatek miesięczny określonej kwoty, co pozwala nam opłacić wynajem ekspresu. Nie wpływa to zatem tak znacząco na budżet przedsiębiorstwa, a jednocześnie możemy cieszyć się pyszną i aromatyczną kawę, a dodatkowo nowoczesnym sprzętem.
Do największych zalet tego rozwiązania można zaliczyć brak kosztów związanych z serwisowaniem ekspresu, ponieważ wliczone zostaje to w cenę wynajmu urządzenia. W sytuacji, gdy sprzęt przestaje działać firma, od której wynajmujemy ekspres, pojawia się, aby wszelkie usterki usunąć. W przypadku, gdy naprawa jest długotrwała – oferują ekspres zastępczy.
Dzierżawa ekspresu do kawy do biura to także możliwość wyboru urządzenia, które jest przede wszystkim dopasowane do naszych potrzeb, preferencji pracowników i całej firmy. Niektóre z firm, chcąc kupić ekspres do kawy, decyduje się na zakup urządzenia gorszej jakości, aby nieco zmniejszyć koszty. Dzierżawa to zdecydowanie łatwiejszy sposób, dzięki czemu możemy cieszyć się profesjonalnym ekspresem, a po upływie okresu wynajmu nawet go odkupić, ale oczywiście po niższej cenie.
Zakup ekspresu do kawy – wady i zalety
Mimo popularności rozwiązania, jakim jest dzierżawa ekspresu do biura, w dalszym ciągu firmy wolą bezpośredni zakup urządzenia na własność. Musimy jednak mieć na uwadze fakt, że dochodzi do uszkodzeń sprzętu czy awarii, gdzie jesteśmy zmuszeni samodzielnie zająć się naprawą. Wiążę się z to ze znalezieniem odpowiedniej firmy oraz ponoszeniem dodatkowych kosztów. Ponadto, gdy usterka będzie wymagała długiej naprawy, to nie zawsze dostaniemy urządzenie zastępcze.
Firmy decydują się na zakup ekspresu, aby mieć urządzenie na własność i uważają, że dokonanie jednego, ale dużego wydatku jest bardziej opłacalne. Zdecydowanie ekspres do kawy do biura dzierżawa jest korzystnym rozwiązaniem i w dodatku bardzo wygodnym.
Ile kosztuje dzierżawa ekspresu do kawy?
Dzierżawa ekspresu do biura rozpoczyna się od wyboru odpowiedniego modelu, który będzie odpowiadał potrzebom firmy. Cena za wynajem urządzenia uzależniona jest od okresu dzierżawy, a także modelu, który zdecydujemy się wybrać. Co ważne i o czym już wspomnieliśmy – dokonujemy tylko opłaty co miesiąc, a nie za cały okres rozliczeniowy. Dlatego z pewnością dużo wygodniejsze i korzystniejsze jest rozwiązanie zapłaty co miesiąc. Ceny różnią się w zależności od wyboru firmy oraz rodzaju wybranego ekspresu.
źródło zdjęcia: freepik.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.