EmailForge4 to narzędzie do zarządzania kampaniami marketingu bezpośredniego w modelu SaaS. Platforma umożliwia tworzenie wielokanałowych kampanii marketingowych, wykorzystujących e-mail, sms oraz media społecznościowe. Na rynek polski markę wprowadza firma Splio.
Platforma pozwala na tworzenie zaawansowanych scenariuszy kampanii, wykorzystujących różne kanały komunikacji. Możemy np. wysłać e-mail do tych subskrybentów, którzy otrzymali mniej niż 3 wiadomości w ciągu ostatniego miesiąca, kliknęli przynajmniej raz w link „produkty marki Apple” oraz otworzyli wiadomość na urządzeniu iPad lub iPhone. Co więcej wszystkie kampanie mogą zostać zautomatyzowane – treść i czas wysyłki wiadomości e-maili mogą być dopasowane do odbiorców. Wówczas trzeba jedynie mierzyć rezultaty kampanii i na bieżąco modyfikować poszczególne parametry, dostosowując je do koniunktury i celów biznesowych – powiedział Donald Pontabry, dyrektor generalny Splio Polska.
Wydajność narzędzia to wysyłka 140 tys. e-maili w ciągu 1 minuty oraz 1 mln smsów dziennie. Platforma EmailForge istnieje na rynku od 12 lat i jest dostępna w 7 językach. Korzysta z niej już ponad 200 klientów w tym L’Oréal, Sephora, Grupa Accor czy Thomas Cook.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.