Empik.com w nowej odsłonie

Sklep internetowy empik.com zaprezentował się klientom w nowej odsłonie. Ma być bardziej przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny. 

Wsłuchujemy się w głosy naszych użytkowników, na bieżąco analizujemy ich zachowania i decyzje. Równocześnie przyglądamy się trendom międzynarodowym w e–commerce, aby wdrażać je również u nas – przekonuje Michał Tomaniak, general manager empik.com.

empik

Przed wprowadzeniem zmian wykonano szereg testów i badań użytkowników. Wnioski płynące z analiz stały się podstawą do opracowania nowej odsłony empik.com, która opiera się przede wszystkim na zmienionym wyglądzie, mocno eksponującym produkty.

Kolejne zmiany klienci mogą dostrzec, przystępując do wyboru kategorii produktowych – przebudowane zostało menu. Teraz wybór właściwych kategorii ma być prostszy. Wyodrębniono także nowe sekcje produktowe, zmieniono ekspozycję oferty promocyjnej, zapowiedzi nowości wydawniczych i bestsellerów. W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów e–bookami, kategoria ta została dodana do menu głównego.

Wprowadzone dotychczas zmiany funkcjonalne mają na celu poprawić web–usability empik.com. Nowy serwis jest bardziej intuicyjny i łatwiejszy w obsłudze. Ergonomiczny interfejs pozwala w szybki sposób dotrzeć do pożądanej kategorii, czy produktu. Z pewnością przyczyni się to do wydłużenia czasu pobytu na stronie oraz poprawi konwersję naszych potencjalnych klientów. Jesteśmy w trakcie długofalowego procesu zmian, dlatego wciąż obserwujemy reakcje użytkowników na wprowadzane modyfikacje – dodaje Michał Tomaniak.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top