Data: 17 marca 2011
Miejsce: Łódź, andel’s Hotel Łódź
Zapraszamy do uczestnictwa w bezpłatnej konferencji „Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie GigaCon”, która odbędzie się 17 marca w Łodzi.
Udział w konferencji jest bezpłatny! Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji pod adresem gigacon.org/eoif_lodz.
Konferencja EOIF GigaCon poświęcona jest nowoczesnym rozwiązaniom z zakresu obiegu dokumentów tworzonym z myślą o klientach biznesowych. Zakres tematyczny konferencji to wszelkie zagadnienia związane z usprawnieniem i zautomatyzowaniem działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Będą omawiane rozwiązania sprzętowe, narzędzia i systemy wspomagające sprawny przepływ informacji i spójny obieg dokumentów w strukturze całej firmy.
Tematyka konferencji:
– Systemy OCR/OMR
– Systemy faksowe
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy pracy grupowej
– Rozwiązania mobilne
– Zarządzanie obiegiem dokumentów
– Systemy archiwizacji danych
– Masowe wydruki
– PKI – dokument elektroniczny
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Narzędzia back-office
Konferencja skierowana jest do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących lub zamierzających wdrażać omawiane technologie przetwarzania, składowania i obiegu informacji:
– branży informatycznej, bankowej i finansowej, przemysłu, telekomunikacji, ubezpieczeń, handlu oraz administracji
– osób odpowiedzialnych za selekcję oraz zakup nowych produktów, technologii; projektowanie, budowę i rozwój systemów obiegu informacji w firmach i instytucjach: członków zarządów, szefów działów informatyki, kierowników projektów, członków grup projektowych, inżynierów systemowych, analityków, administratorów systemów.
Słuchaczom organizatorzy zapewniają komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwy kawowe.
Koordynator projektu:
Sławomir Krajewski
e-mail: [email protected]
tel.: 22/ 427-32-82
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.