EuroBook ogłasza koniec kryzysu

Opublikowano: 20 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pod tym hasłem rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna portalu internetowego EuroBook.pl. Spot emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych – Polsat oraz w kanałach tematycznych Polsat News oraz od 1-go września w TV Biznes. Kampania ruszyła 7 lipca. Firma zakupiła ponad 1000 spotów reklamowych w ciągu kilku miesięcy.

Billboardy sponsorskie pojawiają się codziennie po głównym wydaniu Wydarzeń przed prognozą pogody, w zapowiedziach Studia F1, przed wszystkimi wakacyjnymi wyścigami Formuły 1 oraz kilkakrotnie w ciągu dnia w kanale informacyjnym Polsatu przed prognozą pogody.

Obecność EuroBook.pl w telewizji została wzmocniona akcją outdoorową na terenie Warszawy, Łodzi, Gdańska, Wrocławia i Poznania. Billboardy zawierają to samo przesłanie “Ogłaszamy koniec kryzysu”.

Robert ZarychtaEuroBook ogłasza koniec kryzysu

Podziel się!

O autorze

robert