Eurosender wchodzi na polski rynek międzynarodowych przesyłek kurierskich

Słoweński startup Eurosender, który w rekordowym czasie objął swoimi usługami zamawiania usług kurierskich całą Unię Europejską, wchodzi do Polski.

eurosender

Brak ukrytych kosztów oraz prostota obsługi narzędzia sprawia, że cieszy się ono szczególną popularnością wśród studentów i osób pracujących za granicą – powiedział Tim Potočnik, CEO Eurosender. Coraz chętniej z usług Eurosendera korzystają też małe i średnie sklepy internetowe prowadzące sprzedaż transgraniczną.

Eurosender zaczynał jako startup z siedzibą w słoweńskiej Lublanie. Obecnie, m.in. dzięki wsparciu najbardziej prestiżowych europejskich programów akceleracji przedsiębiorczości – ProSiebenSat.1 i Level39 – ma oddziały również w Monachium i Londynie. Od niedawna współpracuje także z akceleratorem RocketSpace, pod opieką którego zaczynały takie marki jak Uber i Spotify.

Od powstania w 2014 roku, w niecałe trzy lata zdołał zbudować sieć dostawców w całej Unii Europejskiej, oferując prostą usługę w atrakcyjnej cenie. We wrześniu oficjalnie wszedł do Polski. Dzięki platformie Eurosender klienci indywidualni i firmy mogą zamówić przesyłkę kurierską w niższych cenach niż bezpośrednio u kurierów. Na podstawie danych adresowych odbioru i dostawy paczki Eurosender wybiera pasującego najtańszego kuriera.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry