Everytap zyskuje nowego inwestora

Opublikowano: 9 września 2015. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: ,

Twórcy Everytap, aplikacji zwiększającej lojalność klientów takich obiektów jak kawiarnie i restauracje, pozyskali nowego inwestora – TVN Venture, który objął 40% udziałów spółki wraz z wsparciem medialnym. Inwestycja ma pomóc wejść na nowe rynki.

TVN będzie jedynym inwestorem instytucjonalnym spółki, natomiast pozostała część udziałów pozostanie w rękach jej założycieli. Transakcja przewiduje, że udziałowcem przestanie być fundusz Black Pearls VC. Transakcja składa się z inwestycji gotówkowej oraz media for equity (M4E).

Dzięki Everytap właściciele obiektów mogą opracować dedykowane programy lojalnościowe i promocyjne dla swoich klientów. Aplikacja do komunikacji z użytkownikami wykorzystuje technologię beaconów, oferującą zupełnie nowe możliwości dotarcia i angażowania gości lokali w oparciu o mikrolokalizację.

Usługę Everytap uruchomiono w 2014 roku i działa już w 100 punktach Trójmiasta, gdzie korzysta z niej ponad 10 tys. zarejestrowanych i aktywnych użytkowników na systemach iOS oraz Android. Do końca roku planuje działać w Warszawie i Wrocławiu.

everytap-logo-square-white-500Bardzo nas cieszy, że pozyskaliśmy takiego partnera, jak TVN. Wierzymy, że przyspieszy to rozwój naszej sieci, ale także pozwoli nam szerzej spojrzeć na możliwość wykorzystania naszych pomysłów i doświadczeń w innych kanałach. Uzyskane środki zostaną w całości wykorzystane na finansowanie rozwoju spółki. Bardzo ważny jest też dla nas pakiet medialny otrzymany od TVN, który ułatwi nam promocję aplikacji wśród użytkowników i pozwoli nam znacznie zwiększyć liczbę osób czerpiących z niej korzyści – powiedział Maciej Piwko dyrektor zarządzający Everytap.

Zachęcamy również do zapoznania się rozmową z twórcami Everytap, którą przeprowadziliśmy w grudniu ubiegłego roku.

Sylwester KozakEverytap zyskuje nowego inwestora

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.