EVO, agencja New Media Full Service, stworzyła nową odsłonę serwisu Castorama.pl. Nowa strona składa się z części społecznościowej i produktowej, oferując Klientom wygodę dobierania i porównywania asortymentu, przy jednoczesnym budowaniu społeczności ludzi zajmujących się majsterkowaniem.
Na stronie www.castorama.pl można znaleźć interaktywne katalogi produktów, w których prezentowane są wysokiej jakości fotografie aranżacji przygotowanych przez specjalistów i stylistów Castoramy. Nowy serwis daje możliwość stałej interakcji pomiędzy marką Castorama, a Internautami, co przyczynia się do pozyskania bardzo wartościowych opinii użytkowników portalu. Do ich przekazywania służą specjalne pola na komentarze i ocenę zawartości.
Wybrane przez Klientów produkty można w prosty sposób dodać do listy porównania oraz indywidualnej listy zakupów. Każdy element asortymentu dostępny na stronie opatrzony jest własnym, unikalnym kodem identyfikacyjnym. Dzięki temu możliwa jest natychmiastowa identyfikacja produktu w sklepie Castorama, co znacznie ułatwia logistykę zakupów. Prezentowany asortyment jest sukcesywnie poszerzany, oprócz nowych produktów zapowiedziane są również nowe funkcjonalności.
Kolejnym ważnym elementem nowego serwisu jest specjalnie wydzielona część społecznościowa. Oprócz standardowej funkcjonalności, jak tworzenie własnego profilu, budowanie listy znajomych, dodawanie i komentowania zdjęć, czy filmów – możliwa jest także wymiana porad z ekspertami i fachowcami od majsterkowania. Ma to na celu udostępnienie Klientom miejsca, gdzie w prosty i przejrzysty sposób znajdą wszystkie niezbędne informacje, mając jednocześnie możliwość pochwalenia się swoimi osiągnięciami w dziedzinie majsterkowania.
Firmy zajmujące się budownictwem, remontowaniem, czy wykańczaniem wnętrz mają również możliwość zakładania swoich profili na stronie Castoramy i pełnej prezentacji własnej działalności. Poprzez uczestnictwo w społeczności majsterkowiczów firmy skutecznie zwiększają komunikację z potencjalnymi Klientami – dowodzi tego popularność ogłoszeń zamieszczanych na serwisie. Dla mniejszych firm jest to szansa na zwiększenie konkurencyjności na rynku na którym działają.
„Każdy z nas ma w sobie duszę majsterkowicza, dlatego praca przy tym projekcie była dla nas świetną zabawą. Tworząc stronę wcieliliśmy się w rolę użytkowników tego serwisu. Poddaliśmy analizie największe serwisy społecznościowe na świecie, przeprowadziliśmy badania rynku, ale przede wszystkim skupiliśmy się na indywidualnych oczekiwaniach użytkowników, bo przecież każdy od czasu do czasu majsterkuje” – mówi Artur Karczykowski, Dyrektor Zarządzający agencji EVO.
Serwis wystartował na początku maja i już cieszy się dużym zainteresowaniem. Użytkownikami są zarówno osoby indywidualne, jak i firmy. Serwis społecznościowy Castorama jest kontynuacją strategii zakładającej umocnienie pozycji marki jako lidera w segmencie DIY i budowania społeczności wokół hobby, jakim jest majsterkowanie.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.