Evolution Media Net będzie sprzedawać powierzchnię reklamową o2.pl

Evolution Media Net i o2.pl rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży reklam. Umowa wchodzi w życie z początkiem kwietnia.

Umowa o współpracy zakłada, że sieć Evolution będzie sprzedawać powierzchnię reklamową w jedenastu serwisach z portfolio o2, w tym sfora.pl, hotmoney.pl, biztok.pl, sfora.biz, autokrata.pl i pudelek.tv.

Evolution Media Net będzie sprzedawać powierzchnię reklamową o2.pl 1

Łączny zasięg wszystkich serwisów to ponad 2,2 mln użytkowników (RU) i ok. 70 mln PV (Megapanel PBI/Gemius, 01/2012). Umowa z o2 ma dla nas duże znaczenie i charakter strategiczny. Portale i sieci reklamowe postrzegane są raczej jako konkurencja, tym bardziej ważne jest to partnerstwo i tym bardziej podkreśla rosnącą rolę Evolution na rynku reklamy internetowej – mówi Maciej Mincer, CEO sieci Evolution.

Umowa z siecią Evolution jest dla o2 kontynuacją działań rozpoczętych w 2007 roku polegających na dopuszczaniu sieci reklamowych do niewyłącznej sprzedaży pojedynczych witryn w celu zapewnienia tym projektom nowych źródeł finansowania – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2., która ma w swoim portfelu ponad 60 witryn.

Umowa ma charakter wyłączności sieciowej i została zawarta na czas nieokreślony.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top