Agencja Adv.pl wygrała konkurs na obsługę e-marketingową Expandera.
„Do konkursu zaprosiliśmy 8 firm, z czego 2 zrezygnowały z powodu zbyt wysokich wymagań postawionych przez Expandera. Zdecydowaliśmy się na Adv.pl, ponieważ jest to agencja posiadająca bardzo duże kompetencje w zakresie realizacji celów biznesowych instytucji finansowych. Nie bez znaczenia był również fakt, że Adv.pl wykazała się największą kreatywnością, proponując rozwiązania wykraczające poza standardowe rozwiązania e-marketingowe” – mówi Urszula Stankiewicz – dyrektor marketingu Expandera.
Pierwszy etap współpracy dotyczyć będzie stworzenia nowej platformy WWW. Adv.pl jest odpowiedzialna za strategie, architekturę informacji, prototypowanie, warstwę prezentacyjną oraz technologię, w tym również integracje platformy WWW z systemem CRM Expandera.
„Fakty są takie, że posiadamy bardzo duże doświadczenie w obsłudze e-marketingowej instytucji finansowych. Nasze kompetencje mają swoje źródła we współpracy z takimi Klientami jak: BRE Bank, Deutsche Bank, GETIN Bank, LUKAS Bank, Bank DnB NORD, PIONEER PEKAO Investments. Teraz nasze kompetencje budować będą przewagę Expandera” – mówi Konrad Pankiewicz z Adv.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.