Facebook – od teorii do strategii

Opublikowano: 13 czerwca 2011. Kategoria: Patronaty.

Termin: 28-29 czerwca
Miejsce: Warszawa

Szkolenie ma na celu zapoznać uczestników z serwisami społecznościowymi, pokazać korzyści wynikające z prowadzenia działań marketingowych, a także ukazać zagrożenia wynikające z takich aktywności.

Głównym elementem szkolenia, będzie platforma Facebook. Organizatorzy postarają się pokazać całą gamę narzędzi, dzięki którym użytkownicy będą mogli w przyszłości samodzielnie planować kampanie, prowadzić fan page’e, a także analizować statystyki.

Adresaci:

  • Specjaliści ds. marketingu i PR,
  • Specjaliści od e-marketingu,
  • Brand managerowie,
  • Managerowie ds. komunikacji,
  • Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
  • Sympatycy social media.

Program/zakres szkolenia:

  • Media społecznościowe,
  • Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
  • Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
  • Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
  • Reklama w serwisach społecznościowych.
  • Aplikacje i gry społecznościowe.
  • Kryzysy w social mediach.
  • Jak napisać brief na social media?
  • Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
  • Pomiar efektywności działań w social media,
  • Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Koszty/promocje:

Cena: 1 600 PLN + VAT. Przy rejestracji do 13 czerwca rabat 20 proc. – 1280 zł netto. Jest także możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.

Prowadzący: Maciej Skrzypczak, Business Development Director w Lubię to – Social Media Agency.

Strona www szkolenia.

Dawid ZarazińskiFacebook – od teorii do strategii

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.