Facebook po hiszpańsku

Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych – Facebook – uruchomił hiszpańskojęzyczną wersję swojej witryny – podał Mashable.
Jest to skutek trwających od kilku miesięcy tłumaczeń. Aby aktywować nową opcję należy przejść do ustawień konta, wybrać zakładę „Language” i tam zmienić na „Espanol”. Od poniedziałku użytkownicy z Hiszpanii i krajów latynoskich (jest ich około 2,8 miliona) będą oglądać witrynę Facebooka domyślnie w swoim ojczystym języku.

Właściciele społeczności skłonili do pracy nad tłumaczeniem prawie 1,5 tysiąca wolontariuszy – zwykłych użytkowników, którzy znają hiszpański – stwierdził TechCrunch. Każdy przerobił jakiś określony fragment witryny – rekordzista aż 3% strony. Ta strategia różni się od podejścia największego rywala Facebooka, serwisu MySpace, który otwiera biura w różnych krajach zatrudniając profesjonalistów.

W najbliższych tygodniach ruszą wersje niemiecka i francuska Facebooka.

Źródło: Mashable/TechCrunch

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top