Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych – Facebook – uruchomił hiszpańskojęzyczną wersję swojej witryny – podał Mashable.
Jest to skutek trwających od kilku miesięcy tłumaczeń. Aby aktywować nową opcję należy przejść do ustawień konta, wybrać zakładę „Language” i tam zmienić na „Espanol”. Od poniedziałku użytkownicy z Hiszpanii i krajów latynoskich (jest ich około 2,8 miliona) będą oglądać witrynę Facebooka domyślnie w swoim ojczystym języku.
Właściciele społeczności skłonili do pracy nad tłumaczeniem prawie 1,5 tysiąca wolontariuszy – zwykłych użytkowników, którzy znają hiszpański – stwierdził TechCrunch. Każdy przerobił jakiś określony fragment witryny – rekordzista aż 3% strony. Ta strategia różni się od podejścia największego rywala Facebooka, serwisu MySpace, który otwiera biura w różnych krajach zatrudniając profesjonalistów.
W najbliższych tygodniach ruszą wersje niemiecka i francuska Facebooka.
Źródło: Mashable/TechCrunch
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.