Facebook ogłosił, że dogadał się z szeregiem operatorów komórkowych, którzy zaoferują darmową lub prawie darmową alternatywę dla wiadomości SMS. Korzystanie z aplikacji Messenger będzie znacznie bardziej opłacalne.
Partnerstwo obejmuje 18 sieci w 14 krajach. Dla ich klientów oznacza, że korzystanie z aplikacji Facebook Messenger nie będzie wpływało na posiadany pakiet danych lub ten wpływ będzie bardzo mały.
Lista współpracujących operatorów przedstawia się następująco:
- Europa: TMN w Portugalii, Three w Irlandii, Vivacom w Bułgarii, Tre we Włoszech;
- Azja: Airtel oraz Reliance w Indiach, wdosat, Smartfren, AXIS oraz XL Axiata w Indonezji, SMART na Filipinach, DiGi w Malezji, DTAC w Tajlandii, Backcell w Azerbejdżanie;
- Afryka i Bliski Wschód: Viva w Bahrajnie, STC w Arabii Saudyjskiej, Etisalat w Egipcie;
- Ameryka: Oi w Brazylii.
Umowy z operatorami pokazują, które rynki interesują obecnie Facebooka najbardziej. Dla serwisu mają największy potencjał, zwłaszcza w obszarze mobile. A ten interesuje twórców Facebooka najbardziej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.