Nieustanny rozwój e-commerce doprowadził do tego, że promocja produktów staje się coraz trudniejsza. Na szczęście producenci oprogramowania związanego z plikami produktowymi nie ustają w staraniach, by odciążyć posiadaczy sklepów internetowych. Jednym ze sposobów na to jest system Feedink.
Dopasowanie formatu plików produktowych do konkretnych kanałów marketingowych jest prawdziwym wyzwaniem. Każdy z nich posiada własne wymagania, a co za tym idzie feed produktowy potrzebuje osobnej konwersji.
Feedink jest system, który ma za zadanie ułatwienie oraz skrócenie tej procedury. Za pomocą jednego kliknięcia umożliwia konwersję formatów XML, CSV, CRAWLING, oraz API na dopasowane do wykorzystania na wybranych platformach. To skuteczny sposób sprawiający, że reklama produktowa jest łatwiejsza do przeprowadzenia w wielu kanałach marketingowych naraz przy zaoszczędzeniu czasu, nerwów, wsparcia pracowników IT, oraz środków finansowych.
Platformy, z którymi współpracuje Feedink
System wspiera setki kanałów marketingowych, które wymagają wykorzystania pliku produktowego. Są to, więc przede wszystkim sieci afiliacyjne, porównywarki cenowe, platformy remarketingowe oraz wyszukiwarki.
Wśród zintegrowanych sieci afiliacyjnych warto wymienić takie jak np. SalesMedia, Tradedoubler, czy Zanox. Z kolei najbardziej znane ze współpracujących porównywarek cenowych to Google, Domodi oraz okazje.info. Z platform remarketingowych warto wymienić natomiast facebooka, Adform, czy Sociomatic. System pozwala dopasować również pliki produktowe do wyszukiwarki Google.
Oprócz kanałów z katalogu istnieje również bezpłatna możliwość dodania dowolnego innego wybranego przez Klienta. System jest, więc elastyczny oraz dopasowany do oczekiwań korzystających z niego sklepów internetowych.
Więcej niż integracja plików produktowych
Feedink oferuje wiele funkcji przyczyniających się do wzrostu sprzedaży oraz odciążenia pracowników korzystającego z niego sklepu. Umożliwia między innymi optymalizację kanałów danymi z Google Analytics, czy monitorowanie statystyk oraz alertów produktowych. Dzięki niemu plik produktowy zyskuje na jakości.
Ze względu na wymienione korzyści popularność systemu Feedink stale rośnie. Właściciele sklepów internetowych odkrywają jego pozytywny wpływ na skuteczność reklamy produktowej, która dzięki niemu może być prowadzona w wielu kanałach naraz w prosty i niepochłaniający dużych nakładów czasowych sposób. Właśnie to sprawia, że staje się on niezbędnikiem w branży e-commerce.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.