Felieton redakcyjny: powrót gigantów a internetowe wodotryski

Opublikowano: 26 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Mam nadzieję, że czytelnicy e-biznes.pl wybaczą mi chwilę osobistego wywodu, połączonego jednak z internetową refleksją. Dawno już żadna wiadomość nie ucieszyła mnie bowiem tak bardzo jak ta dotycząca reaktywacji jednej z moich ulubionych formacji muzycznych – zespołu Faith No More.

O powrocie na scenę Mike’a Patton’a i spółki możemy dowiedzieć się z oświadczenia zamieszczonego na oficjalnej stronie zespołu. Chłopcy usiedli przy jednym stole po raz pierwszy od rozpadu w 1998 roku i stwierdzili, że odpowiedni dystans do przeszłości oraz wciąż młoda krew w żyłach pozwalają im myśleć o ponownym graniu.

To naprawdę świetna wiadomość. I nie wiem, czy czytelnicy się ze mną zgodzą, ale fakt, że możemy ją przeczytać na stronie bez flashowych wodotrysków, bez całego „splendoru” Web 2.0 itp. dodaje jej dodatkowego smaku. Strona Faith No More nie była odświeżana od 11 lat… Najnowszy news informuje o reaktywacji zespołu; poprzedni o jego rozpadzie (z kwietnia 1998 roku). I to jest prawdziwy come back.

I kto wie, może to właśnie jest złota zasada wszystkich internetowych przedsięwzięć: nie ważne czy twoja strona pełna jest najnowszych gadżetów – ważne by jej treści, niezależnie czy prowadzisz sklep internetowy, serwis informacyjny, czy bloga, sprawiały czytelnikom autentyczną radość?

fnm-site-1998Strona w wersji 98…

fnm-site-2009i w wersji 09.

Dawid ZarazińskiFelieton redakcyjny: powrót gigantów a internetowe wodotryski

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.