FilmTok.pl jest najnowszym serwisem Grupy o2 traktującym o filmie i kinie. Jest adresowany przede wszystkim do osób poszukujących najświeższych informacji ze świata kina, zwiastunów, przejrzystych recenzji oraz opinii innych użytkowników.
W serwisie internauci odnajdą trailery, opisy filmów, galerie zdjęć, wywiady, analizy oraz wyszukiwarkę repertuaru najbliższego kina. Istotnymi elementami FilmTok.pl są także tematyczne TOPlisty najciekawszych produkcji kinowych oraz obszerna sekcja poświęcona serialom.
Serwis jest oparty głównie o treści wideo okraszone krótką i lekką treścią redakcyjną, która na bieżąco jest uzupełniania o opinie użytkowników FilmTok.pl. Opcja komentowania artykułów oraz możliwość ich „polubienia” (dzięki ścisłemu powiązaniu serwisu z Facebook’iem) generuje listę popularnych tematów, wyświetlanych na stronie głównej serwisu.
„FilmTok.pl zaadresowaliśmy do potrzeb reklamowych dużych segmentów klientów – dystrybutorów filmów, producentów wszystkiego co jest związane z home cinema. To również ważny element układanki dot. internetowego rynku reklam wideo” – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupa o2.
Nowy serwis Grupy o2 to miejsce, w którym dystrybutorzy uzyskują możliwość pełnej prezentacji swoich wideo-materiałów promocyjnych.
FilmTok.pl to pierwsza odsłona linii serwisów –Tok.pl. Kolejne premiery będą miały miejsce na początku 2011 roku. Grupa o2 przewiduje, że ok. maja 2011 roku serwis FilmTok.pl osiągnie 1 mln RU.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.