Firmowy kalendarz wieloplanszowy – jak sprawić, by okazał się marketingowym sukcesem?

Jeżeli stawiasz na prestiżowy i elegancki upominek dla swoich partnerów biznesowych podaruj im oryginalne i odpowiednio spersonalizowane kalendarze wieloplanszowe w prezencie. Badania rynkowe potwierdzają, że dobrze zaprojektowane i designerskie kalendarze wręczane w formie upominków zostają przez odbiorców zachowane ozdabiając przestrzeń wielu biur i eleganckich loftów.

Firmowy kalendarz wieloplanszowy – jak sprawić, by okazał się marketingowym sukcesem? 1

Kalendarze wieloplanszowe to aż dwanaście kart do dyspozycji aby przedstawić pracowników Twojej firmy dzięki oryginalnej sesji zdjęciowej ocieplając tym samym wizerunek. To dwanaście kart kalendarza na prezentację historii marki i firmy jeżeli obchodzisz właśnie jubileusz, lub dwanaście sposobów na oryginalną prezentację oferty w postaci niezwykłych fotomontaży, jak nasza realizacja dla firmy AKSON – https://dobrekalendarze.pl/portfolio/kalendarz-akson.

Spersonalizowane kalendarze mają naprawdę wielki potencjał jako skuteczne narzędzie marketingowe w ramach corocznych promocji biznesowych.

Kalendarze wieloplanszowe to jedne z bardziej eleganckich i prestiżowych modeli wśród kalendarzy – mówi Elżbieta Marasik-Bielejec, właścicielka marki DobreKalendarze.pl. – Taki kalendarz ozdobi każde biuro, skupiając wzrok osób postronnych na wysokiej jakości zdjęciach, detalach projektowych, nie zapominając przy tym o spełnianiu funkcji kalendarza. Stanowi on idealną wizytówkę i utrwala wizerunek firmy w świadomości Klientów. Ciekawa kreacja stanowi gustowny dodatek i element aranżacji wnętrza.

Jaki kalendarz wieloplanszowy ma szansę odnieść największy sukces?

Sezon drukowania kalendarzy rozpoczyna się w czerwcu, a ich dystrybucja bezpośrednio do Klientów już od połowy listopada. Okolice kwietnia i maja są więc idealne do tego, by zacząć w przemyślany sposób i komfortowo planować ostateczny projekt. Dużym zainteresowaniem cieszą się nadal autorskie kalendarze planszowe przygotowywane dla firm z wykorzystaniem własnych zasobów zdjęciowych oraz elementów brandingowych marek – mówi Agnieszka Guzik-Stępniewska, Manager zespołu DobreKalendarze.pl – Często na zlecenie Klientów wykonujemy w tym celu dedykowane sesje zdjęciowe, które stanowią cenny materiał i bazę do pracy dla naszych projektantów. Są to zarówno sesje pracowników firmy, pomieszczeń, hal, budynków, jak i aranżowane zdjęcia produktowe. Oczywiście oprócz firmowych kalendarzy wieloplanszowych firmowych posiadamy w swojej ofercie kalendarze tematyczne, które wydajemy od lat, a które nadal cieszą się ogromną popularnością. Są one dobrą opcją dla firm, które szukają ekonomicznych rozwiązań. Tematyczne kalendarze wieloplanszowe zostają spersonalizowane poprzez nadrukowanie na stopce logo i danych teleadresowych lub hasła reklamowego. Wśród najpopularniejszych tytułów każdego roku produkowane są w nowej odsłonie „Tatry w Panoramie”, kalendarz charytatywny „Śląsk nie jest czarno-biały”, „Polskie klimaty” i wiele innych.

Zatem z projektowaniem i drukiem nie ma co zwlekać! Choć kalendarz wieloplanszowy jest bardzo efektywnym narzędziem to niezwykle ważne jest aby trafił do rąk naszych Klientów w dobrym momencie. Większość firm stara się zorganizować dystrybucję kalendarzy tak aby wysyłać je lub wręczać osobiście na tydzień lub nawet dwa przed świętami. Tylko na kalendarze do własnego biura możemy pozwolić sobie z początkiem stycznia. W przypadku tak późnej dostawy do Klienta szanse, że nasz kalendarz zawiśnie w jego biurze drastycznie spadają, a jednocześnie pozbawiamy naszych handlowców możliwości wręczenia kalendarza przy okazji przedświątecznych spotkań z partnerami biznesowymi, co stanowi niezwykle miły upominek i dodatek do świątecznych życzeń.

Wykorzystaj w pełni ten czas, tworząc własne spersonalizowane kalendarze z udziałem takich profesjonalnych producentów kalendarzy jak marka DobreKalendarze.pl. Spersonalizowany kalendarz pomoże rozpowszechniać Twoją markę i utrzymać Cię w myślach klienta przez cały rok – a może nawet dłużej. Oto krótkie zestawienie kilku przydatnych wskazówek, o których warto pamiętać podczas tworzenia kalendarzy dla promocji biznesowych.


Trafiony projekt kalendarza biznesowego

Przede wszystkim – pomyśl o odpowiednim motywie i stylistyce. Najlepiej, jeśli będzie on powiązany z Twoją marką i jej przesłaniem. Unikaj nagromadzenia zbyt wielu motywów, ponieważ lepsze czasem jest wrogiem dobrego i sprawdzonego. A przecież nie wszystko złote co się świeci, choć w obszarze projektowania warto byś przemyślał możliwość zastosowania innowacyjnych uszlachetnień np. wybiórcze uszlachetnienie elementów techniką liquid metal czy też wyboru ekologicznych rozwiązań.

Masz już jakiś pomysł?

  • Porozmawiaj o nim ze współpracownikami oraz specjalistami. Profesjonalni doradcy marki dobrekalendarze.pl są do Twojej dyspozycji, skorzystaj bezpłatnie z ich doświadczenia i rekomendacji oraz pomysłów – tutaj hiperłacze z kontaktem
  • Zastanów się nad celem jaki chcesz osiągnąć wręczając kalendarz, potrzebami grupy docelowej, przekazem jaki chcesz przesłać w ich kierunku – spisz je w formie wytycznych dla grafika
  • Stwórz szkic/szkice pomysłów na kalendarze, a grafik pomoże Ci w ich urzeczywistnieniu.
  • Dopracuj Zadbaj o szczegóły. Piękny kalendarz wymaga dobrej oprawy i odpowiedniego opakowania. Zadbaj o te detale, aby pierwsze wrażenie obdarowanej kalendarzem osoby było naprawdę duże i niezwykłe… Elegancka koperta zadrukowana kreatywną grafiką nawiązującą do kalendarza, stylowa obrendowana logiem banderola na notesie, terminarz z pomysłową opaską ze tekstem świątecznych życzeń, zestaw skórzany umieszczony w prestiżowym pudełku z papieru ozdobnego z hot-stampingiem – te wszystkie akcenty mają znaczenie.

Kalendarze wieloplanszowe mają ogromny potencjał i mnóstwo miejsca na różne koncepcje projektowe związane z Twoją firmą. Pamiętaj o tym, a na pewno bardzo mocno pomoże to w konstruowaniu pomysłów, które najlepiej dopasują się do ogólnego przesłania i celów Twojej kampanii reklamowej na kolejny rok, ale równocześnie wpasowując się w gust idealnego przedstawiciela grupy klientów, do której kierujesz swoje działania marketingowe. Takie podejście wymaga zaangażowania, ale niesie efekty, z jakich będziesz cieszyć się cały kolejny rok – kalendarzowy oczywiście!

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top