Na zlecenie Foodpanda instytut Homo Homini przeprowadził badania dotyczące zamawiania jedzenia do domu. 64 proc. z nas zamawia już jedzenie z dostawą do domu, internet do tego celu wykorzystuje 38 proc. osób. Najczęściej jedzenie zamawiają osoby w wieku 35-44.
Przeprowadzone badanie dowodzi, że najchętniej zamawiamy jedzenie z dostawą w porze kolacyjnej, od piątku do niedzieli. Aż 44 procent badanych wybiera właśnie tę porę i dni. Wśród posiłków z dostawą, popularne są również sobotnie i niedzielne obiady – 18,5 procent.
Najpopularniejsze potrawy, wybierane przez osoby zamawiające jedzenie z dostawą do domu, należą do kuchni włoskiej – 73 procent. Następne w kolejności są dania azjatyckie, które wybiera 11 procent, badanych.
W przypadku zamówień internetowych, sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Oczywiście, zamawiający przez telefon mogą intuicyjnie wybrać np. pizzę, jednak gdy zaoferuje im się szerszy wachlarz potraw, tak jak ma to miejsce w internecie, to ich wybory są zupełnie inne. Według naszych danych, osoby zamawiające za pomocą aplikacji mobilnych i internetu, preferują kuchnię azjatycką, na którą przypada 29 procent zamówień. Na kolejnym miejscu możemy znaleźć pizzę – 26 procent. Na 3. miejscu burgery – 22 procent, a tuż za nimi kuchnię polską– powiedział Michał Rokosz z Foodpanda.pl
Najczęstszym powodem, który decyduje o zamówieniu potraw z dostawą do domu jest wygoda takiego rozwiązania – tak deklaruje 58 procent. Dla kupujących w ten sposób liczy się również oszczędność czasu, który musieliby poświęcić na gotowanie – 39 procent.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.