Freelancer SEO – kim jest i jak znaleźć specjalistę od pozycjonowania

Pozycjonowanie stron jest zajęciem czasochłonnym i wymagającym specjalistycznej wiedzy. Zarówno przedsiębiorcy jak i osoby zajmujące się wspieraniem rozwoju biznesów powinny mieć na uwadze, że na efekty pozycjonowania trzeba poczekać, jednak jeśli powierzysz to zadanie profesjonaliście, efekty będą warte okazanej cierpliwości. Być może jesteś teraz na etapie wyboru wykonawcy i wahasz się, czy zlecić to zadanie freelancerowi SEO. Poniżej opisujemy jakich korzyści możesz oczekiwać po takiej współpracy oraz od czego ją zacząć.

Freelancer SEO - kim jest i jak znaleźć specjalistę od pozycjonowania 1

Lepiej współpracować z freelancerem SEO czy agencją?

Oba te rozwiązania mają swoje mocne i słabsze strony. Warto jednak mieć na uwadze, że w przypadku kooperacji z freelancerem możesz spodziewać się pewnych benefitów, które będą uatrakcyjniać tę formę kooperacji. Taki samodzielny specjalista może być bardziej zaangażowany niż etatowy pracownik agencji. Kształtowanie swojej marki osobistej, troska o pozytywny feedback ze strony klienta, skuteczność w realizowanych działaniach – to wszystko pomaga mu w pozyskiwaniu nowych klientów. System poleceń od zadowolonych usługobiorców zapewni efekt kuli śnieżnej w postaci cyklicznie pojawiających się nowych zleceń. Osoba taka jak, “freelancer od pozycjonowania stron” z definicji dba samodzielnie o wszystkie aspekty swojej pracy, w tym odpowiada także za zdobywanie nowych współprac. Efektywność prowadzonych przez niego działań to najlepsza wizytówka dla potencjalnego klienta.

Jak znaleźć skutecznego pozycjonera? Czym jest audyt SEO?

W pierwszej kolejności warto zasięgnąć porady w swoim najbliższym otoczeniu. Być może ktoś z Twoich przedsiębiorczych znajomych korzysta z usług skutecznego freelancera SEO, który doprowadził powierzoną mu stronę www na wysokie pozycje. Niezależnie od tego, czy przymierzasz się do korzystania z usług agencji czy samodzielnego specjalisty – warto zwrócić uwagę na rekomendowany plan działania. W pierwszej kolejności współpraca między pozycjonerem a klientem powinna rozpocząć się od przeprowadzenia audytu SEO strony. Polega to na sprawdzeniu obecnego stanu witryny pod kątem pozyskiwania ruchu z zewnątrz. Podczas tego badania analizie poddawana jest techniczna konstrukcja strony, ocena linków wewnętrznych i zewnętrznych oraz całościowa ocena treści pod kątem SEO.

Jeżeli agencja lub pozycjoner chce zaproponować Ci współpracę bez uprzedniego przeprowadzenia tego audytu – powinna być to dla Ciebie informacja zwrotna o tym, że spodziewane efekty wynikające z takiej kooperacji mogą być wątpliwe i warto rozważyć wtedy inne opcje.

Zaufaj doświadczonemu specjaliście ds. SEO – rozwijaj swój biznes!

Teraz, kiedy wiesz już kim jest freelancer SEO i od czego powinien rozpocząć swoją pracę – nie pozostaje Ci nic innego jak dostarczyć listę pożądanych słów kluczowych, na którą chcesz być widoczny ze swoja stroną w Google. Realizacja otrzymanych po audycie zaleceń to równie ważny krok na drodze do wygenerowania wartościowego ruchu na Twojej stronie. Dostosowanie witryny do zalecanych przez pozycjonera wytycznych to jeden z pierwszych etapów, które pomogą Ci osiągnięcie założonych rezultatów.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry