Frisco.pl rozpoczyna budowę supermagazynu

Opublikowano: 25 lipca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

25 lipca w Klaudynie (Stare Babice k. Warszawy) odbyło się symboliczne wmurowanie kamienia węgielnego pod nowym magazynem Frisco.pl, który ma być najnowocześniejszym w Polsce obiektem tego typu do obsługi zamówień zakupów spożywczych z dostawą do domu. Oficjalne otwarcie magazynu i przenosiny z dotychczasowej lokalizacji przewidziane są na połowę 2019 roku.

Nowy magazyn Frisco.pl zajmować będzie 11 tys. mkw., co odpowiada powierzchni większego hipermarketu, pozwoli na obsługę znacznie większej liczby klientów niż dotychczas. Już teraz skala biznesu Frisco.pl pod kątem liczby kupujących odpowiada ok. 5 tradycyjnym hipermarketom, a nowa inwestycja pozwoli na przynajmniej czterokrotne zwiększenie tej skali w przyszłości.

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie przez Internet na bazie własnego zaplecza magazynowego, dzięki czemu w 100% koncentrujemy się na tym, aby zapewniać klientom najlepsze doświadczenia związane z zamawianiem i odbiorem zakupów spożywczych. Dzięki nowej inwestycji będziemy mogli jeszcze skuteczniej poszerzać bazę naszych klientów i przekonywać do wyboru Frisco.pl jako wygodnej alternatywy dla zakupów w hiper- i supermarketach – mówi Katarzyna Kazior, Prezes Frisco.pl.

Uroczystość wmurowaniu kamienia węgielnego pod inwestycję, w której zlokalizowany będzie nowy magazyn Frisco.pl, Panattoni City Logistics Warsaw I, odbyła się przy udziale Zarządu Frisco.pl, przedstawicieli Rady Nadzorczej i właścicieli (MCI Capital S.A. i Eurocash S.A.).

Rozpoczęcie budowy nowego magazynu potwierdza plany dalszego, szybkiego rozwoju Frisco.pl, w obszarze handlu internetowego FMCG. Dla Grupy Eurocash, Frisco.pl jest znakomitą platformą do zdobywania doświadczeń w obszarze online – powiedział Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

Dawid ZarazińskiFrisco.pl rozpoczyna budowę supermagazynu

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Odpowiada również za rozwój cyfrowej wersji magazynu "Harvard Business Review Polska" (HBRP.pl). Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą. Szef firmy nuAurora.com.