Pozyskane środki przeznaczone zostaną przede wszystkim na rozwój i ekspansję na nowe rynki. Inwestycja TGV ma charakter kapitałowy i nie wiąże się ze zmianami właścicielskimi w Interactions.
Biura sprzedaży w Czechach (odpowiedzialne za rynek czeski i słowacki) i na Węgrzech zostaną powiększone i docelowo będą w nich pracować zespoły 2-4 osobowe, których zadaniem będzie obsługa krajowych kampanii reklamowych oraz współpraca z klientami agencyjnymi i domami mediowymi.
Ostatni rok w naszej działalności był bardzo dynamiczny, a wszystko wskazuje na to, że kolejny będzie jeszcze lepszy. Złożyło się na to wiele czynników, ale najważniejsze są dwa. Po pierwsze coraz większe zainteresowanie reklamodawców natywnymi formami komunikacji oraz technologią przepisaniową type-ins. Po drugie dostrzeżenie efektów naszej pracy przez Solve Media, która jest właścicielem i globalnym operatorem type-ins, co zaowocowało umowami na wyłączność w kolejnych krajach Europy. Środki jakie pozyskamy od TGV przeznaczone będą na naszą ekspansję zagraniczną – powiedział Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions Europe.
Chcemy inwestować w takie podmioty, które już udowodniły, że potrafią sobie radzić na rynku, mają unikalny produkt lub usługę oraz potencjał, by zaistnieć w wymiarze międzynarodowym. Interactions Europe idealnie do takiego profilu pasuje – dodał Tomasz Wileński, założyciel Tech Gravity Ventures.
Fundusz zapowiada inwestycje kolejnych, większych środków w spółkę, na przestrzeni najbliższych miesięcy 2015 roku. Będą one również przeznaczone na rozwój międzynarodowych operacji Interactions Europe.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.