Fundusze Xevin i Protos inwestują w projekt promujący sprzedaż lokalną

Opublikowano: 30 września 2014. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: , , , , , ,

Twórcy aplikacji mobilnej Gimmy umożliwiającej sprzedaż lokalną i wymianę przedmiotów używanych pozyskali inwestorów – Xevin Investments oraz Protos.vc.

Aplikacja promuje lokalną sprzedaż i wszystkie prezentowane przedmioty są segregowane według odległości od kupującego. Aplikacja jest bezpłatna, działa na systemach Android oraz iOS. Co ciekawe z aplikacji można korzystać tylko na smartfonach i tabletach, bez możliwości przeglądania ogłoszeń w oknie przeglądarki. Wyróżnikiem serwisu ma być szybkość i prostota, dodanie nowego ogłoszenia według autorów nie powinno zająć dłużej niż 30 sekund.

gimmy

Dzięki środkom pozyskanym z inwestycji będziemy w stanie rozwinąć aplikację. W najbliższym czasie przede wszystkim planujemy powiększyć bazę użytkowników i ilość wystawionych produktów na sprzedaż. Będziemy rozwijać algorytm aplikacji, aby wyświetlane oferty były jak najlepiej dopasowane do każdego z użytkowników, a sprzedaż odbywała się przy jak najmniejszym zaangażowaniu użytkownika, z możliwie najkrótszym czasem wystawienia oferty – powiedział Olaf Kruk, założyciel Gimmy.

Oprócz funduszy Xevin Investments i Protos.vc w aplikację zainwestowali: Mariusz Gralewski (GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl), Krzysztof Szalwa i Piotr Pokrzywa – byli członkowie zarządu GG Network SA oraz 4 inwestorów prywatnych.

Sylwester KozakFundusze Xevin i Protos inwestują w projekt promujący sprzedaż lokalną

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.