Twórcy aplikacji mobilnej Gimmy umożliwiającej sprzedaż lokalną i wymianę przedmiotów używanych pozyskali inwestorów – Xevin Investments oraz Protos.vc.
Aplikacja promuje lokalną sprzedaż i wszystkie prezentowane przedmioty są segregowane według odległości od kupującego. Aplikacja jest bezpłatna, działa na systemach Android oraz iOS. Co ciekawe z aplikacji można korzystać tylko na smartfonach i tabletach, bez możliwości przeglądania ogłoszeń w oknie przeglądarki. Wyróżnikiem serwisu ma być szybkość i prostota, dodanie nowego ogłoszenia według autorów nie powinno zająć dłużej niż 30 sekund.
Dzięki środkom pozyskanym z inwestycji będziemy w stanie rozwinąć aplikację. W najbliższym czasie przede wszystkim planujemy powiększyć bazę użytkowników i ilość wystawionych produktów na sprzedaż. Będziemy rozwijać algorytm aplikacji, aby wyświetlane oferty były jak najlepiej dopasowane do każdego z użytkowników, a sprzedaż odbywała się przy jak najmniejszym zaangażowaniu użytkownika, z możliwie najkrótszym czasem wystawienia oferty – powiedział Olaf Kruk, założyciel Gimmy.
Oprócz funduszy Xevin Investments i Protos.vc w aplikację zainwestowali: Mariusz Gralewski (GoldenLine.pl i ZnanyLekarz.pl), Krzysztof Szalwa i Piotr Pokrzywa – byli członkowie zarządu GG Network SA oraz 4 inwestorów prywatnych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.