Wiceprezes Samsunga potwierdził, że jego firma pracuje nad tzw. smartwatch, inteligentnym zegarkiem.
Wiele wskazuje na to, że kolejna rynkowa walka odbędzie się na polu zegarków. Do wyścigu stanie Samsung – potwierdził to wiceprezes firmy, Lee Young Hee, w wywiadzie dla Bloomberga. Samsung wykorzystać chce moment dużego medialnego zainteresowania. Przed tygodniem swą premierę miał flagowy smartfon firmy, Galaxy S4. Nic więc dziwnego, że informacja o prowadzonych pracach nad zegarkiem pojawia się właśnie teraz.
Przygotowujemy ten produkt od dawna. Pracujemy bardzo ciężko by był gotowy. Przygotowujemy produkty na przyszłość i zegarek jest jednym z nich – powiedział wiceprezes Samsunga. Jak można się było spodziewać, nie podał przy tym żadnych konkretów technicznych, ani przybliżonej daty premiery. Ta zależeć może w dużym stopniu od planów firmy Apple – od dawna mówi się, że prace nad iWatch są zaawansowane, choć firma nie wypowiada się w tym temacie.
Doniesienia prasowe mówią, że zegarek Samsunga nazywać może się Galaxy Altius. Warto dodać, że nie jest to pierwszy smartwatch w historii firmy. W 1999 roku udostępniono model SPH-WP10 (na zdjęciu obok), który był połączeniem zegarka i telefonu. W 2009 roku zadebiutował zaś model S9110, zegarko-telefon z dotykowym ekranem.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.