Yahoo! z największym wzrostem. Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Gemius sprawdził z jakich wyszukiwarek korzystają Polacy.
Zaskoczenia nie ma – w grudniu 2013 roku nadal najpopularniejszą stroną do szukania informacji w internecie była Google. Pochodzi z niej 93 proc. ruchu w polskiej sieci, co daje podobny rezultat jak przed rokiem (95 proc. w grudniu 2012). Popularnością cieszą się również dwie inne wyszukiwarki rodem z USA – 2 proc. ruchu w sieci pochodzi z wyszukiwarki Bing od Microsoftu (1 proc. przed rokiem) oraz z Yahoo! (0,1 proc. w grudniu 2012), która po polsku zadebiutowała w styczniu 2011 roku.
W ujęciu rocznym największym wzrostem udziału w ruchu internetowym może pochwalić się wyszukiwarka Yahoo! (z 0,1 proc. do niemal 2 proc.). Natomiast największy spadek zanotował Google.
Polscy internauci korzystają również z rodzimych wyszukiwarek, dostępnych w portalach internetowych. W ujęciu rocznym liderem polskich wyszukiwarek nadal jest Onet.pl (niezmiennie 0,9 proc. udziału w ruchu). Na drugim miejscu znajduje się wp.pl (wzrost z 0,1 proc. do 0,3 proc.), a czołówkę zamyka Interia.pl (spadek z 0,3 proc. do 0,2 proc.)
Dane pochodzą z badania ruchu na stronach www (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (dane łączone dla Bahrajnu, Egiptu, Jordanii, Libanu, Omanu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Maroko, Algierii, Tunezji, Iraku, Kuwejtu, Kataru, Syrii, Jemenu, Libii oraz Autonomii Palestyńskiej).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.