Gemius SA oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) wprowadzają na rynek badanie GO96 – ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus o najkrótszym czasie realizacji na rynku. Od momentu złożenia zamówienia wyniki gotowe są w ciągu 96 godzin.
GO96 to ogólnopolskie badanie sondażowe typu omnibus realizowane metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) na próbie internautów w wieku 15 – 49 lat. W każdy dzień powszedni uruchamiana jest kolejna fala badania, w ramach której zbieranych jest 800 ankiet.
– Mimo, iż badanie jest szybkie i tanie, nie traci na swojej jakości. Korzystając z najdłuższego na rynku doświadczenia w zakresie stosowania metody CAWI, opracowaliśmy standardy gwarantujące maksymalną reprezentatywność wyników. Wykorzystywane przez nas oprogramowanie pozwala na właściwe filtrowanie pytań oraz uniknięcie braków w danych i błędów logicznych. Odpowiedzi respondentów poddawane są szczegółowej kontroli pod kątem spójności wewnętrznej i wiarygodności respondentów – komentuje Jan Kunkowski, Dyrektor Działu Fieldwork w Gemius SA.
W badaniu GO96 przedmiotem zamówienia są konkretne pytania, a nie cały sondaż. W ofercie dostępne są zarówno proste pytania zamknięte, jak również rozbudowane pytania otwarte. W ramach wywiadu istnieje także możliwość prezentowania respondentom materiałów multimedialnych (reklam wideo, zdjęć, itp.) oraz zawartości innych stron internetowych.
Emitowany w internecie kwestionariusz zawiera bloki pytań zleconych przez różne podmioty, dzięki czemu koszt badania jest kilkukrotnie niższy w porównaniu do badania realizowanego na potrzeby wyłącznie jednego zleceniodawcy.
Od momentu złożenia zamówienia wyniki są gotowe w ciągu 96 godzin liczonych dla dni powszednich. Badanie GO96 może być wykorzystywane zatem jako cenne narzędzie przydatne, gdy trzeba podjąć szybko decyzję lub gdy chcemy monitorować trendy.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.