Goal.pl gra z Nokaut.pl i zmierza na NewConnect

Opublikowano: 8 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Goal.pl, jeden z czołowych portali o tematyce piłkarskiej w Polsce, podpisał umowę strategiczną o współpracy z Nokaut.pl. Serwis zamierza też w tym roku zadebiutować na rynku NewConnect.

Podpisane porozumienie zakłada, że spółki wzajemnie będą promować w internecie swoje marki i usługi. Goal.pl zyskać ma „nowe możliwości dla czytelników” (m.in. kupowanie akcesoriów piłkarskich, korzystanie z promocji na takie artykuły itp.), Nokaut.pl zaś poszerzy bazę użytkowników.

Goal.pl

Zgodnie z umową na stronach Goal.pl będą pojawiać się „oferty dnia” związane z tematyką piłkarską dostępne w serwisie Nokaut.pl. Z kolei w sekcji „piłka nożna” portalu Nokaut.pl widnieć będzie logo Goal.pl z informacją o partnerstwie strategicznym.

W 2013 roku Goal.pl zamierza też przeprowadzić prywatną ofertę akcji i zadebiutować na rynku NewConnect. Z rynku chce pozyskać 1-1,5 mln zł.

Serwis ma ok. 500 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (wg Google Analytics) i generuje ok. 8 mln odsłon miesięcznie. W 2012 r. portal wypracował blisko 1 mln zł przychodów i ponad 100 tys. zł zysku EBITDA.

Dawid ZarazińskiGoal.pl gra z Nokaut.pl i zmierza na NewConnect

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.