Google zmienia algorytm wyszukiwania. Strony często zgłaszane jako zawierające treści naruszające prawa autorskie będą automatycznie pojawiały się niżej w wynikach wyszukiwania.
Google stale udoskonala algorytm wyszukiwania aby dostarczyć użytkownikom wyniki jak najwyższej jakości. W tym tygodniu w życie wejdzie kolejna, znacząca zmiana.
Algorytm, który ustala położenie danej witryny na stronie z wynikami, będzie brał pod uwagę liczbę „zasadnych wniosków o usunięcie treści w związku z łamaniem praw autorskich” . Strony, dla których ten współczynnik będzie wysoki, mogą pojawić się niżej w wynikach wyszukiwania. Ma to pomóc użytkownikom w znalezieniu wysokiej jakości treści, takich jak muzyka czy filmy z legalnych źródeł.
Google podkreśla, że tylko właściciele praw autorskich są w stanie określić, czy ich dzieło zostało użyte w autoryzowany sposób i tylko sąd może zdecydować czy prawo autorskie zostało narusozne.
Tym samym, firma z Mountain View nie jest w stanie stwierdzić, czy dana witryna udostępnia treści nielegalnie, a co za tym idzie, pewne wyniki mogą pojawić się niżej w rankingu, ale nie zostaną usunięte. Usunięcie z wyników wyszukiwania witryny zawierające treści naruszające prawa autorskie będzie możliwe po wysłaniu odpowiedniego wniosku przez właściciela tychże praw, czyli tak jak dotychczas.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.