Firma Google przejęła spółkę Zagat, popularnego amerykańskiego wydawcę przewodników restauracyjnych. Cena zakupu nie została podana.
Zagat będzie podstawą naszej oferty lokalnej – będzie zachwycać ludzi imponującą liczbą recenzji, ocen i komentarzy oraz pozwalać na odnajdywanie nadzwyczajnych miejsc na całym świecie – napisała Marissa Mayer z Google, odpowiedzialna za treści lokalne, mapy i usługi lokalizacyjne.
Jak słusznie zauważyła Mayer, oceny dostępne dzięki Zagat mogą być uznane za najwcześniejsze przypadki treści tworzonych przez użytkowników (ang. user-generated content). Spółka została założona w 1979 roku przez Tima i Ninę Zagat i obecnie zawiera recenzje restauracji w ponad 100 krajach. Mimo ogromnej popularności firma odczuwała mocno konkurencję ze strony internetowych przewodników. Od pewnego mocno inwestuje więc w aplikacje mobilne, które dostępne są obecnie dla najważniejszych systemów.
Firma Google zdecydowała się na przejęcie Zagat właśnie ze względu na treści. W ten sposób gigant chce budować swoje usługi lokalne w oparciu o sprawdzony fundament; Zagat stanie się częścią Google Places. Czy to wystarczy jednak by skutecznie konkurować z takimi platformami jak np. Yelp?
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.