Groupon.pl kończy półrocze z milionem użytkowników

Opublikowano: 28 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Groupon Polska zamyka półrocze z milionem użytkowników i na 12. miejscu wśród stron e-commerce według najnowszego raportu PBI Gemius za sierpień 2010. Portal obecnie działa w 11 największych miastach Polski i ciągle się rozwija.

Groupon.pl kończy półrocze z milionem użytkowników 1„Kiedy pół roku temu startowaliśmy w Polsce, zastanawialiśmy się, czy idea zakupów grupowych się u nas przyjmie. Okazało się, że Polacy chcą uczestniczyć w życiu miasta – potrzebują tylko niższych cen. W tak zwanym smart shopping przebijamy wiele krajów zachodniej Europy. To świetnie, że Polacy coraz częściej dają się namówić na wyjście z domu i przetestowanie menu najlepszych restauracji, spektakl teatralny czy rozpieszczający zabieg w SPA. My podwijamy rękawy i pracujemy dalej, żeby wraz z lokalnymi partnerami pokazać jak ciekawie można spędzać wolny czas w mieście” – komentuje Marcin Szałek, country manager Groupon Polska.

W ciągu sześciu miesięcy Groupon.pl dobił do okrągłej liczby miliona użytkowników otrzymujących codziennie informacje o najciekawszych sposobach spędzenia wolnego czasu w mieście. Dziennie serwis odwiedza 180 000 internautów. Zgodnie z danymi Google Analytics, portal od początku działalności odwiedziło 6,6 mln unikalnych użytkowników. Liczba fanów na Facebooku to już ponad 50 000.

Groupon.pl kończy półrocze z milionem użytkowników 2Oferty na terenie Warszawy ciągle osiągają rekordowe sprzedaże. Najszybciej, bo w ciągu kilku minut, sprzedały się bilety na spektakl do teatru Polonia. Największą popularnością cieszą się zabiegi upiększające i wyjścia do restauracji. Jednak najwyższą liczbę bonów (7630) sprzedano na usługę Photobox, na wywołanie i przygotowanie książki z wakacyjnych zdjęć.

Hanna LaskowskaGroupon.pl kończy półrocze z milionem użytkowników

Podziel się!

O autorze

hania