Grupa Netsprint kupuje 70% udziałów w spółce WhitePress, która w ciągu trzech lat działalności stała się liderem w obszarze dystrybucji treści sponsorowanych. Powstanie tak największa polska platforma content marketingowa.
WhitePress to startup z Bielska-Białej, który w ciągu trzech lat stał się wiodącą na polskim rynku firmą w obszarze dystrybucji treści sponsorowanych. Po ponad dwóch latach współpracy WhitePress i Grupa Netsprint podjęły decyzję o połączeniu sił. Efektem będzie platforma content marketingu i reklamy natywnej. Spółki zapowiadają wejście na rynki zagraniczne.
Dzięki połączonym z WhitePress siłom będziemy mogli kompleksowo wspierać naszych partnerów biznesowych: z jednej strony wydawców, a z drugiej domy mediowe i agencje interaktywne oraz marketerów bezpośrednich. Nasza wspólna oferta obejmuje pełny zakres działań content marketingowych – od tworzenia strategii, poprzez produkcję treści, aż do jej precyzyjnej, skutecznej dystrybucji w oparciu o big data – komentuje Artur Banach, CEO Grupy Netsprint.
Na content marketingową platformę należącą do Grupy Netsprint składają się sieci ContentStream, WhitePress i wprowadzone kilka tygodni temu rozwiązanie Influencer Marketing. Platforma WhitePress umożliwia tworzenie i publikację treści (artykułów eksperckich i infografik) w zautomatyzowany sposób na ponad 3300 serwisach w Polsce, w tym na powierzchniach premium. Korzysta z niej stale 1500 agencji marketingowych i klientów końcowych. W 2016 roku klienci WhitePress opublikowali poprzez platformę ponad 50 tysięcy artykułów, infografik lub informacji prasowych. Z kolei rozwiązanie Influencer Marketing w zautomatyzowany sposób pośredniczy w relacji pomiędzy marką i wpływowymi postaciami w social mediach, dzięki czemu marketerzy mogą dotrzeć do ponad tysiąca influencerów (blogerów, twórców kanałów YouTube, fanpejdży oraz profili na Instagramie czy Twitterze).
Cieszymy się, że po dwóch latach bliskiej współpracy znaleźliśmy się w Grupie Netsprint. Łącząc siły zaoferujemy marketerom unikalny zasięg dystrybucji i cały wachlarz narzędzi, które pomogą im dotrzeć do klientów w oparciu o wartościowe, merytoryczne treści – podsumowuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress. Skorzystają też wydawcy, którzy będą mogli w prostszy sposób zwiększyć swoje przychody z obszaru content marketingu.
Grupa Netsprint jest właścicielem ContentStream, największej polskiej sieci content marketingu o zasięgu 88%, która emituje linki sponsorowane kierujące do treści reklamodawcy w boksach rekomendacji “Czytaj także” oraz w innych formatach natywnych – na przykład in-feed ads. Oprócz content marketingu i reklamy natywnej kluczowe obszary działalności Grupy Netsprint to display/programmatic, mobile, e-mail marketing i big data. Centralnym elementem ekosystemu Netsprinta jest hurtownia danych (Netsprint Audience) na temat zachowań i profilu niemal każdego polskiego użytkownika.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.