Grupa Nokaut w pierwszym kwartale tego roku zanotowała wzrost przychodów o niemal 40 proc., do poziomu 2,83 mln zł. Zysk netto zwiększył się o 62 proc. i osiągnął 356 tys. zł.
Wzrost przychodów był spowodowany, jak tłumaczą przedstawiciele firmy, przede wszystkim rosnącą miesięczną powracalnością użytkowników (RU) odwiedzających serwis Nokaut.pl. Dodatkowo skumulowana miesięczna liczba użytkowników w wymienionym okresie była większa o 22 proc.
Drugim istotnym determinantem wzrostu przychodów było zwiększenie konwersji przejść jednego użytkownika serwisu Nokaut.pl do sklepu internetowego (aUCR). Czynnikiem mającym istotny wpływ na wartość przychodów była też średnia wartość przekliku (aCPC) – wzrost średniej ceny przekliku w analizowanym okresie wyniósł około 7 proc.
Przychody i zysk netto Grupy Nokaut w mln zł:
W ubiegłym roku i w pierwszym kwartale bieżącego roku zrealizowaliśmy szereg działań zwiększających efektywność naszej technologii, jak również porządkujących nasze zasoby i strukturę wewnętrzną. Natomiast w tym roku skoncentrujemy się na usprawnieniach zewnętrznych elementów naszego serwisu i dalszym ulepszaniu funkcjonalności dla użytkowników oraz oczywiście na perspektywicznym sektorze mobilnym. Spodziewamy się umocnienia trendu wzrostu lojalności pojedynczych użytkowników do naszego serwisu – powiedział Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.
Grupa Nokaut w 2013 rok zamierza koncentrować się na poszerzeniu oraz dalszym podnoszeniu jakości katalogu produktów, zwiększeniu zasięgu serwisów, zwiększeniu skali działania platformy handlowej, rozwoju obszaru produktów mobilnych ze szczególnym naciskiem na jego monetyzację, umocnieniu świadomości marki Nokaut oraz ścisłej kontroli kosztów.
Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2013), 14 mln ofert i współpracuje z ponad 3700 e-sklepami.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.