Grupa OEX tworzy jedną markę dla wszystkich spółek

Opublikowano: 9 maja 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

OEX Business Services to nowa marka dla spółek zrzeszonych w Grupie OEX. Wraz z utworzeniem nowej marki powstało nowe logo, jednocześnie spółka zamierza koncentrować się na dalszym rozwijaniu portfolio usług.

OEX_logoPowyższe zmiany są efektem naszych dotychczasowych doświadczeń, obserwacji rynku i analizy opinii klientów. W ciągu trzech lat udało nam się zbudować silną i rozpoznawalną w branży markę. Teraz robimy kolejny krok w kierunku rozwoju naszej organizacji – powiedział Konrad Rochalski, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar back-office.

Kluczowa dla nas jest dalsza rozbudowa portfolio usług, tak byśmy w jak najszerszym stopniu mogli wspierać potrzeby biznesu naszych klientów. Szczególny nacisk chcemy kłaść na przejrzystą komunikację korzyści wynikających z kompleksowości naszej oferty – dodał Artur Wojtaszek, w zarządzie OEX odpowiedzialny za obszar sales&marketing.

OEX powstał w 2011 roku w wyniku połączenia grupy kapitałowej ArchiDoc (ArchiDoc i Call One) ze spółkami należącymi do Funduszu Neo Investments (Cursor, Galposter, Voice Contact Center). W marcu 2013 roku do struktur holdingu dołączyła firma Divante, będąca liderem usług z segmentu e-commerce. Obecnie wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy będą funkcjonować pod marką OEX Business Services.

Sylwester KozakGrupa OEX tworzy jedną markę dla wszystkich spółek

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.