Grupa Onet.pl i KupBilet.pl łączą siły

Opublikowano: 19 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Grupa Onet.pl nawiązała strategiczną współpracę z dystrybutorem biletów KupBilet.pl, w wyniku której uruchomiono nowy serwis z informacjami o nadchodzących wydarzeniach z bezpośrednią możliwością zakupu biletów na www.kupbilet.onet.pl. Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu – przekonują twórcy projektu.

kupbilet.onet.plW nowym serwisie użytkownicy mogą zapoznać się z informacjami o nadchodzących wydarzeniach rozrywkowych, sportowych, kulturalnych i biznesowych (m.in. szkoleniach) oraz bezpośrednio zakupić bilet z wykorzystaniem platformy online obsługiwanej przez KupBilet.pl. Na portalu Onet.pl będą pojawiają się dodatkowo treści redakcyjne opisujące szczegółowo najciekawsze wydarzenia i powiązane z nimi tematy.

Połączenie siły Grupy Onet i KupBilet.pl zapewni użytkownikom dostęp do najbardziej kompleksowej oferty zakupu biletów na wydarzenia w Polsce. Od informacji do zakupu biletu tylko jeden click. Na współpracy skorzystają wszyscy organizatorzy wydarzeń.  którym automatycznie zapewniamy pełną obsługę redakcyjną planując interesujące działania promocyjne oraz zapewniamy wygodny kanał sprzedaży biletów – mówi Karina Hertel dyrektor zarządzająca segmentem lifestyle & kultura w Grupie Onet-RAS.

Na rynku kompleksowej obsługi związanej z biletami brakowało takiego mocnego sojuszu. Cieszymy się, że partnerem Grupy Onet został nasz portal KupBilet.pl – komentuje Marcin Krysiński prezes zarządu KupBilet.pl – Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych ‚biletowanych’ eventów w Polsce. Promocja redakcyjna w Onet i obsługa sprzedaży biletów przez KupBilet od teraz pod jedną marką KupBilet.Onet.pl to ogromna zaleta zarówno dla kupujących bilety jak i organizatorów wydarzeń.

KupBilet.pl jest aktywny na rynku dystrybucji biletów w Polsce od ponad 15 lat i ma wyłącznie polski kapitał. Sprzedaż odbywa się zarówno w internecie jak i w sieci stacjonarnej oferując blisko 1000 punktów zakupu. Dotychczas w sieci KupBilet.pl nabyto ponad 30 milionów biletów na tysiące eventów.

Dawid ZarazińskiGrupa Onet.pl i KupBilet.pl łączą siły

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.