Piątego maja ruszył serwis Helpo.pl. Głównym celem nowego serwisu jest ułatwienie szybkiego dostępu do informacji oraz doświadczeń, innych użytkowników Internetu.
Helpo.pl powstał z myślą o wszystkich, którzy pragną zdobywać istotne dla nich informacje poprzez Internet. Serwis ma na celu uporządkowanie praktycznych informacji jakie znajdują się w sieci wg kategorii oraz specjalności.
Helpo.pl za główny cel stawia sobie czytelność oraz jakość prezentowanych informacji. Jest tu system weryfikacji pytań i odpowiedzi, służący do ich moderacji przez innych użytkowników – to oni decydują czy dane materiały zostaną włączone do serwisu. Docelowo Helpo.pl ma stać się popularną bazą praktycznych informacji dla każdego, kto przeszukuje Internet w celu odnalezienia sprawdzonych porad czy materiałów.
Weryfikacja użytkowników portalu odbywa się anonimowo – osoby weryfikujące nie wiedzą kto jest ich autorem, dzięki czemu zachowany jest obiektywizm podczas moderacji treści. Do publicznej wiadomości podawana jest natomiast informacja o osobie weryfikującej. Podnosi to zaangażowanie i zainteresowanie, by materiał pojawiający się w serwisie był wiarygodny.
Aktywni uczestnicy portalu będą automatycznie wspierani przez Helpo.pl poprzez system rang, które widnieją przy użytkowniku w danej specjalności. W zamian za m.in.: udzielanie właściwych odpowiedzi, weryfikowanie materiałów innych osób oraz popularność własnych publikacji, system naliczać będzie punkty. Dzięki temu łatwo będzie można ocenić, że mamy do czynienia z prawdziwym specjalistą.
Serwis Helpo.pl został stworzony przez agencję interaktywną EOL GROUP.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.