Herbapol Lublin odświeża i unowocześnia identyfikację wizualną dla swojej marki oraz wprowadza nowe produkty. Agencja interaktywna OS3 multimedia została wybrana do strategicznej obsługi firmy w Internecie.
OS3 jest odpowiedzialna m.in. za przygotowanie nowego serwisu korporacyjnego firmy, będzie również świadczyć usługi strategicznego doradztwa w zakresie obecności Herbapolu w Internecie i wykorzystania go do celów biznesowych. Nowy serwis będzie platformą łączącą w sobie funkcje komunikacji korporacyjnej z treściami dla konsumentów i realizującą szereg wskazanych przez Klienta funkcji biznesowych.
Bożena Piotrowska, Dyrektor Marketingu Herbapolu, mówi:
Zdecydowaliśmy się na wybór agencji OS3, ponieważ zaproponowała nam bardzo ciekawe rozwiązania kreatywne, jak i architekturę informacji serwisu, pozwalającą zmieścić w uporządkowany sposób zarówno treści korporacyjne jaki i produktowe przeznaczone dla konsumenta.
Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia, powiedział:
Wybór OS3 multimedia do obsługi Herbapolu w Internecie jest dla nas kolejnym, wyraźnym sygnałem, że przyjęta przez nas polityka kompleksowego, strategicznego i stymulującego realizację założeń biznesowych Klienta podejścia do stawianych przed nami zadań spełnia oczekiwania rynku.
W procesie realizacji wykorzystane zostanie doświadczenie OS3 w dziedzinie projektowania zorientowanego na użytkownika. Uwzględnione zostaną również potrzeby osób niepełnosprawnych poprzez dostosowanie serwisu dla osób z zaburzeniami ruchu czy widzenia.
Do zarządzania treścią w nowym serwisie Herbapolu wykorzystany zostanie autorski system CMS opracowany przez OS3 multimedia. Agencja będzie również odpowiedzialna za działania SEM. Termin realizacji przewidywany jest na sierpień 2009.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.