Hiperia odłączona…

Opublikowano: 19 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Hiperia- jeden z najciekawiej przygotowanych sklepów w polskim Internecie już nie jest w portalu Internetowym Interia.

Hipermarket Hiperia.pl tworzony był w oparciu o outsourcing funkcji związanych z logistyką i fizyczną obsługą klientów.

Zadania te w ramach umowy z INTERIA.PL realizowała wrocławska firma Click and Buy Sp. z o.o. System sklepu został dostosowany do potrzeb INTERIA.PL. Modyfikacje dotyczyły m.in. systemów nawigacyjnych, projektów graficznych oraz sposobu rejestracji użytkowników hipermarketu. Zmieniony został także mechanizm tworzenia zamówień, dzięki czemu klient od razu przy zamówieniu dowiadywał się, ile – w zależności od wybranej formy doręczenia – będzie kosztowała
przesyłka.

Obecnie na głównej belce nawigacyjnej Interii.pl jest link do pasażu handlowego.

http://pasaz.interia.pl
http://www.interia.pl

Sylwester KozakHiperia odłączona…

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.