Twitter wprowadza możliwość edytowania dodawanych zdjęć. To kolejna odsłona „wojny na filtry”, jaką prowadzą ze sobą serwisy społecznościowe.
Możliwość dodawania filtrów do zdjęć pojawiła się w oficjalnych aplikacjach Twittera przeznaczonych dla systemów iOS i Android. Wykorzystywać można osiem przygotowanych filtrów: Vignette, Black & White, Warm, Cool, Vintage, Cinematic, Happy oraz Gritty. Zdjęcia można publikować w oryginalnym rozmiarze lub przyciąć w kwadrat. Jest także opcja automatycznej poprawki parametrów takich jak balans bieli czy kolory.
Zapowiedź tego, że Twitter doda możliwość nakładania filtrów pojawiła się nieoficjalnie w ubiegły weekend. Opcja udostępniona miała zostać do końca roku – jak widać serwis zadziałał o wiele szybciej. Może to wynikać m.in. z wymiany ciosów z popularnym Instagramem, przejętym przez Facebooka za miliard dolarów – kilka dni temu zdjęcia ze społecznościowego serwisu fotograficznego przestały się wyświetlać w twitterowych profilach.
http://www.youtube.com/watch?v=2giNzaZunqE&feature=player_embedded
Co jeszcze przygotowuje Twitter dla swoich użytkowników? Coraz częściej pojawiają się spekulacje, że serwis uruchomi własną usługę wideo. Głosy takie nasiliły się zwłaszcza po październikowym przejęciu startupu wideo Vine. W ten sposób Twitter stać się może czymś więcej niż serwisem umożliwiającym wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych; może być projektem oferującym w pełni multimedialne doświadczenie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.