Telefonia DIALOG SA powierzyła agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem i wykonaniem strony internetowej dla swojego najnowszego produktu – telefonii komórkowej Diallo.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie architektury informacji, projekty graficzne animacje flaszowe a także wdrożenie strony WWW. – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do charakteru i typu produktu – mówi Katarzyna Ataman, Group Account Manager w agencji Hypermedia.
Należąca do KGHM Telefonia DIALOG SA wprowadziła na polski rynek własną markę telefonii komórkowej Diallo – 1 lutego. Specjalnie w tym celu został stworzony serwis o charakterze informacyjnym. Znajdują się w nim wszelkie wiadomości dotyczące produktu i jego funkcjonowania.
– Agencja zaproponowała przejrzysty układ treści, użyteczny i funkcjonalny layout. Dodatkowe elementy flash podkreślają świeżość i dynamikę serwisu – mówi Dorota Skoczylas, Konsultant ds. Internetu Departament Marketingu i Rozwoju Produktów w Telefonii DIALOG SA.
Usługa Diallo skierowana jest do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.