Agencja interaktywna HYPERmedia unowocześniła serwis internetowy Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP SA. Dzięki możliwościom, jakie oferuje obecna wersja witryny to jest najnowocześniejszy tego typu produkt w dziedzinie internetowych serwisów domów maklerskich.
To, co aktualne…
Oprócz nowego, bardziej przejrzystego layoutu graficznego, unowocześniony serwis daje użytkownikom znacznie szersze możliwości niż dotychczas. Polegają one przede wszystkim na wyświetlaniu na bieżąco aktualnych informacji w trybie 24 godzinnym. Najważniejszym nowym dodatkiem jest udostępnienie użytkownikom serwisu bieżących notowań giełdowych w trybie online, z 15 minutowym opóźnieniem. Stale dostępne są również indeksy giełd światowych. Na co dzień dodawane są komentarze, przeglądy wydarzeń krajowych i zagranicznych, mających wpływ na giełdy oraz podejmowane przez inwestorów decyzje.
Przy tym nie jest konieczne łączenie się z witryną za każdym razem w celu uzyskania wszystkich tych informacji. Istnieje bowiem możliwość subskrybowania wszystkich tych wiadomości wraz z wartościami funduszy inwestycyjnych, kalendariami, itp.
Kompletne dane
Na stronach serwisu domu maklerskiego zamieszczone są wszelkie dane o spółkach giełdowych, zarówno teleadresowe oraz giełdowe, jak i takie które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Są to między innymi: krótka charakterystyka każdej z nich oraz 5 najlepszych ofert kupna i sprzedaży. Ponadto zamieszczany jest automatycznie link do charakterystyki spółek, dla których BDM przeprowadził analizę oraz do ich kalendariów.
Codziennie zamieszczany jest ponadto przegląd prasy dotyczącej rynku kapitałowego.
Stale dostępny jest pasek z bieżącymi notowaniami spółek, które można dowolnie przewijać oraz które po kliknięciu przenoszą natychmiastowo do bardziej szczegółowych informacji.
Założenia na najbliższą przyszłość przewidują możliwość wyświetlania wykresów z zestawieniami archiwalnymi.
Dostęp
Podobnie jak w innych serwisach projektowanych przez Agencję HYPERmedia, szczególną uwagę zwrócono na prostotę i szybkość w dostępie do poszukiwanych informacji. Dlatego menu podzielone zostało na dwie główne części. Pierwsza z nich to menu ofertowe, a druga zawiera najczęściej używane linki. Internauta ma do nich stały dostęp, jako że menu znajduje się z lewej strony przez cały czas przeglądania witryny BDM, bez względu na to czy użytkownik przegląda informacje na górze czy dole strony.
Flashowa mapka POK (Punktów Obsługi Klienta) pomaga w łatwy i prosty sposób odnaleźć najbliższe miejsca, w których świadczone są usługi domu maklerskiego.
Oprócz wszystkich nowości w serwisie dostępne są oczywiście również dotychczas oferowane wzory umów, regulaminy, itp.
Agencja HYPERmedia obsługuje również inne firmy z grupy PKO w zakresie kreowania wizerunku elektronicznego. W jej ramach, w ciągu ostatniego półrocza całkowicie przebudowane i unowocześnione zostały również serwisy internetowe PKO Banku Polskiego S.A oraz PKO / Credit Suisse.
www.pkobp.pl/bdm
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.