Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu CEMEA.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie grafiki, wdrożenie i lokalizację strony WWW. – Zadanie jakie nam powierzono polegało na przygotowaniu serwisu pasującego designem i klimatem do nowych wariantów zapachowych Lenora, w bardzo eleganckich opakowaniach – mówi Magdalena Szczukiewicz, Senior Account Executive w agencji Hypermedia.
Serwis został opracowany w technologii flash i wykorzystuje elementy video. Obecnie Hypermedia zajęła się wdrożeniem strony WWW oraz przygotowaniem kampanii interaktywnej na Węgrzech.
– Powierzyliśmy agencji Hypermedia przygotowanie strony z najnowszą kolekcją zapachów Lenor Parfumelle, ponieważ przedstawiła ona kompleksową i zintegrowaną propozycję kreacji, zgodnych z charakterem i pozycjonowaniem marki. Lenor Parfumelle to najnowsza kolekcja zapachów zainspirowana światem mody i desingu, stworzona z francuskimi kreatorami perfum – mówi Barbara Piłat, Associate Brand Manager Lenor Poland w Procter&Gamble.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.