IAB Polska prezentuje raport o rynku reklamy online

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował dwunastą już edycję raportu badającego rynek reklamy online. Największy wzrost wartości osiągnęła ponownie reklama w urządzeniach mobilnych, co wynika z lawinowego wzrostu użytkowników tych platform i konsumpcji treści za ich pomocą.

raport IAB

Raport strategiczny IAB Polska jest podsumowaniem funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, dedykowanym  przedstawicielom branży internetowej oraz ich klientom. Tradycyjnie poszczególne rozdziały zostały przygotowane przez przedstawicieli Grup Roboczych IAB Polska oraz wzbogacone wypowiedziami ekspertów.  Ze względu na dynamiczny rozwój rynku, tegoroczna edycja raportu zawiera także nowe rozdziały dotyczące content marketingu, muzyki w sieci oraz technologii mobilnych.

Raport strategiczny Internet 2014 wskazuje na to, że era mobilna nabiera tempa, urządzenia przenośne pod względem penetracji przegoniły tradycyjne komputery i ich przenośne odpowiedniki, a konsumpcja internetu staje się nieodłącznym elementem stylu życia. Rok 2014 przyniósł także dalszy dynamiczny rozwój branży online, który widoczny był zarówno w zwiększaniu inwestycji w większość formatów reklamy cyfrowej, jak również w rozwoju wielu produktów i usług internetowych.

Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top