Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował dwunastą już edycję raportu badającego rynek reklamy online. Największy wzrost wartości osiągnęła ponownie reklama w urządzeniach mobilnych, co wynika z lawinowego wzrostu użytkowników tych platform i konsumpcji treści za ich pomocą.
Raport strategiczny IAB Polska jest podsumowaniem funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, dedykowanym przedstawicielom branży internetowej oraz ich klientom. Tradycyjnie poszczególne rozdziały zostały przygotowane przez przedstawicieli Grup Roboczych IAB Polska oraz wzbogacone wypowiedziami ekspertów. Ze względu na dynamiczny rozwój rynku, tegoroczna edycja raportu zawiera także nowe rozdziały dotyczące content marketingu, muzyki w sieci oraz technologii mobilnych.
Raport strategiczny Internet 2014 wskazuje na to, że era mobilna nabiera tempa, urządzenia przenośne pod względem penetracji przegoniły tradycyjne komputery i ich przenośne odpowiedniki, a konsumpcja internetu staje się nieodłącznym elementem stylu życia. Rok 2014 przyniósł także dalszy dynamiczny rozwój branży online, który widoczny był zarówno w zwiększaniu inwestycji w większość formatów reklamy cyfrowej, jak również w rozwoju wielu produktów i usług internetowych.
Pełną treść raportu znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.